Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 15 ud af 18 (179 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Person der begynder at køre med personlige sammenligninger over for nogle personer som du gør er nødvendigt at følges , det er overhovedet ikke accetabelt

hahahah LOOOOOOOL - jeg har fået min første "stocker" - det er sq da noget der skal huskes. Men lad være med at komme for tæt på, for jeg bider.. hahahahha

Dagens joke - Hjælp jeg bliver forfulgt af en stripper hahahaa . ups det er en mand, jeg må hellere løbe hahahaha

du sammenligner med morder , jeg må tage som en mand derved kan du selv tænke hvad du godkender og det er slet ikke okay

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne

Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.

Det er dette her han kommentere ikke hele indlægget , kig tilbage i tråden 12 side og siden før især, jeg vil mene han overtræder amino.dk regler da han provokerer en sådan en grad , sådan tone skal man simpilthen ikke køre over for nogle amino.dk bruger den holding er for ekstrem

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes også hans holdninger på det område er for ekstremt til mig, men han sammenligner på ingen måde dig med en morder, og han opfordrer heller ikke folk til at slå nogen ihjel.

Han siger at han godt forstå at nogle er blevet sure, og Kurt har nedkaldt en vrede på sig selv, som han bare må tage imod. Dette er jeg uenig i, men han opfordrer ikke til mord og han sammenligner slet ikke dig med en morder.

Jan kunne være lidt mindre hård og ekstrem, og du kunne måske lade være med at læse ting der ikke står der, og være lidt mindre følsom. Så tror jeg personligt debatten ville gå bedre

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

Dette var disse her svar samme der overskred min grænse , dette høre ingen steder hjemme på forummet at lave så provokere svar , dette har langt overskredet min grænse

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

lige vel hvordan du vender dette her betyder du mener du accepetere han skal myrderes for vis tog han derned syrien mv. ville de brænde ham at du mener han skal stå frem og tage sin straf forstår jeg ikke ,du er simpelthen for lang fra min fatte evne

Nu drejer du også ordene. Jeg er fortaler for, at man skal være sit ansvar bevidst, og man skal tage konsekvensen for sine handlinger.

En bankrøver tager konsekvensen for et bankrøveri hvis han fanges, og derfor kommer han i fængsel.

En morder tager konsekvensen for at tage en anden persons liv hvis han fanges, og derfor kommer han i fængsel og i nogle lande får han dødsstraf.

Når Westergaard vil håne 1/3 af jordens befolkning, så må han tage sin straf og leve i den uvished der er forbundet med at håne næsten 2.000.000.000 mennesker. At han så allerede får en del af straffen ved at han ikke længere er en fri mand, det er en del af den pris han må betale for ikke at tænke sig om. Hvis han mener prisen han betaler er for høj, så skulle han bare have tænkt sig om og ikke pisset på så mange mennesker.

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne

Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg synes også hans holdninger på det område er for ekstremt til mig, men han sammenligner på ingen måde dig med en morder, og han opfordrer heller ikke folk til at slå nogen ihjel.

Han siger at han godt forstå at nogle er blevet sure, og Kurt har nedkaldt en vrede på sig selv, som han bare må tage imod. Dette er jeg uenig i, men han opfordrer ikke til mord og han sammenligner slet ikke dig med en morder.

Jan kunne være lidt mindre hård og ekstrem, og du kunne måske lade være med at læse ting der ikke står der, og være lidt mindre følsom. Så tror jeg personligt debatten ville gå bedre

100% korrekt fortolkning Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:

Lagersalg123 - JEN:

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:07

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:

Lagersalg123 - JEN:

Michael, jeg ved ikke hvad Du prøver at opnå, men din opførsel grænser til det psykotiske. Desværre virker blokeringsfunktionen ikke 100% så jeg kan slippe for din forfølgelse.

Du skal nok være varsom omkring det med at forfølge andre mennesker på den måde, da det kan have indvirkning på dit omdømme på nettet.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:

Lagersalg123 - JEN:

Michael, jeg ved ikke hvad Du prøver at opnå, men din opførsel grænser til det psykotiske. Desværre virker blokeringsfunktionen ikke 100% så jeg kan slippe for din forfølgelse.

Du skal nok være varsom omkring det med at forfølge andre mennesker på den måde, da det kan have indvirkning på dit omdømme på nettet.

griner er du klar hvilken sammenligning du har skrevet det er ikke mig der skrevet det du skriver

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:28

Mikael christiansen:

griner er du klar hvilken sammenligning du har skrevet det er ikke mig der skrevet det du skriver

Nu skal jeg så skære det ud i pap for dig. Sandsynligheden for at jeg selv forstår hvad jeg skriver er 100%. Jeg tør ikke gætte på hvad sandsynligheden er for at du forstår hvad jeg skriver, men jeg kan se at den ikke er 100%.

Hvilket gør, som Du selv angiver, at vi ikke bør debattere, hvilket jeg har det fint med, især efter din sidte omgang spam i PM hvor du gik helt grassat, jeg har aldrig stødt på nogen der kan sammenlignes med dig før.

Som skrevet virker blokeringsfunktionen ikke helt på Amino, for så havde jeg det meget lettere Smile

Køb ren argan olie her

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var nemt besvaret - og med samme kryds hele vejen ned. Held og lykke med projektet.

Side 15 ud af 18 (179 indlæg)