du sammenligner med morder , jeg må tage som en mand derved kan du selv tænke hvad du godkender og det er slet ikke okay |
Lagersalg123 - JEN:Mikael christiansen:jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne
Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.
Det er dette her han kommentere ikke hele indlægget , kig tilbage i tråden 12 side og siden før især, jeg vil mene han overtræder amino.dk regler da han provokerer en sådan en grad , sådan tone skal man simpilthen ikke køre over for nogle amino.dk bruger den holding er for ekstrem