Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 16 ud af 18 (179 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det var nemt besvaret - og med samme kryds hele vejen ned. Held og lykke med projektet.

Samme her.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, nemt at besvare, og med samme kryds for alle ja/nej muligheder.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:44

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

griner er du klar hvilken sammenligning du har skrevet det er ikke mig der skrevet det du skriver

Nu skal jeg så skære det ud i pap for dig. Sandsynligheden for at jeg selv forstår hvad jeg skriver er 100%. Jeg tør ikke gætte på hvad sandsynligheden er for at du forstår hvad jeg skriver, men jeg kan se at den ikke er 100%.

Hvilket gør, som Du selv angiver, at vi ikke bør debattere, hvilket jeg har det fint med, især efter din sidte omgang spam i PM hvor du gik helt grassat, jeg har aldrig stødt på nogen der kan sammenlignes med dig før.

Som skrevet virker blokeringsfunktionen ikke helt på Amino, for så havde jeg det meget lettere Smile

jeg vil ikke debattere med må simpelthen få det ud af verden når dine svar overskridende min grænse , det ved du godt

vis du synes det er forkert at debattere med mig så startet du på siden 7

jeg måtte svare da som du ser bliver dine svar grænse overskridende for mig

hvorfor starter du med en du ikke vil debattere med , det virker mystisk og mere som om du leger med min med at lave nogle grænse overskridende sammenligninger

Det var amino.dk moratter der anbefalet mig at skrive en PM i en  anden debat da du lå lige ved grænsen at overtræde deres regler , da jeg havde skrevet til ham

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Martin..

jeg har læst dit indlæg og de kommentarer der har været angående til dit indlæg om Muhammed tegningerne, for det første vil jeg gøre det klart, at det er vigtigt om disse tegninger havde et formål som at provekation eller krænke de Muslimske landes religion ??? jeg vil så fortælle det fra min synsvinkel, jeg er selv Muslimske bagrund og da jeg så tegningerne tænkte jeg bare at det bare var Dansk humor og tog det ikke seriøst men, her er det så os vigtigt om tegneren og JP avisen havde den samme tanke gang, eller om de bevist gik efter religionen Islam ??? det kan så diskuteres. men jeg vil ikke lægge skjul på at forholdet i de muslimske lande desværre ikke er på samme niveau som i Europa såsom censur ytringsfrihed, hvilket os har sin konflikter og grunden til det er jo at der i de fleste Muslimske lande er et højt niveau af befolkningen som ikke har en uddannelse og det er nok til at konflikter kan gøres større end bør være..  

håber at dette svar godt nok for dine vegne...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:46

Der er brug for flere af din slags, Mustafa.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er også mange her i DK som ikke er så velinformerede, og desværre har vi lige nu en kultur her i Vesten der siger : " Hvis du er dum og dårlig til det du kan, så bliver du en stjerne i et reality show "

Men det stopper vel på et tidspunkt, både for jer og for os. Tak fordi du holder fanen højt Mustafa

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:44

Tak for ordne Jesper men jeg er ikke den eneste der tænker på denne måde, jeg tror der er flere som tænker på samme måde som mig, men grunden til at man ikke høre om dem skyldes nok at de ikke gider at komme frem i medie lyset Smilepudsigt nok

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 07:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg bliver nødt til at give udtryk for min foragt overfor nogle af Hr. Lagersalgs ytringer i denne tråd. Du har opført dig usandsyndligt respektløst overfor mig og flere andre skribenter herinde, og direkte angrebet personer istedet for at holde dig til det diskuterede emne.

Tilmed har du den nederdrægtighed at bringe min familie ind i din debat, uden overhovedet at kende videre til den omtalte problematik, udover et hurtigt skrevet indlæg.

Jeg synes det er fint at vi kan debatere, og være hamrende ueninge, men at man direkte skal angribes på sin person, er dybt usmageligt og utilgiveligt.

Jeg håber du kan tage noget af det til efterretning, så vi kan få en lidt renere debat fremover.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:55

Mustafa:

håber at dette svar godt nok for dine vegne...

Tak for dit super indlæg :-) Forståelse og dialog er vejen frem for alle uanset religion!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:46

Thomas Sindberg:

Jeg bliver nødt til at give udtryk for min foragt overfor nogle af Hr. Lagersalgs ytringer i denne tråd. Du har opført dig usandsyndligt respektløst overfor mig og flere andre skribenter herinde, og direkte angrebet personer istedet for at holde dig til det diskuterede emne.

Tilmed har du den nederdrægtighed at bringe min familie ind i din debat, uden overhovedet at kende videre til den omtalte problematik, udover et hurtigt skrevet indlæg.

Jeg synes det er fint at vi kan debatere, og være hamrende ueninge, men at man direkte skal angribes på sin person, er dybt usmageligt og utilgiveligt.

Jeg håber du kan tage noget af det til efterretning, så vi kan få en lidt renere debat fremover.

Hr. Sindberg

De skal være meget velkommen til at give udtryk for, at De ikke deler samme holdning til emnet som jeg gør. Men Deres kommentar i debatten affødte en reaktion fra min side, og den står jeg naturligvis ved.

De omtaler krafigt stødene karikaturer som "et par tegninger" hvilket på ingen måde var tilfældet. Det var overdrevne og nedladende karikaturer for knap 2.000.000.000 mennesker på jorden. De efterfølgende diplomatiske forhold understreger alvoren i det De betegner som "..et par tegninger".

Jeg bringer episoden omkring Deres familie ind i svaret, da De ved en tidligere tilsvarende debat har tilkendegivet Deres manglende respekt for den levevis og de regler der forefindes i Saudi Arabien. Det er således Deres egne oplysninger. De oplysninger står også i kontrast til Deres holdning omkring respekt for andres suverænitet, idet De ikke acccepter måden "man" geberder sig på i Saudi Arabien.

En debat om så alvorligt et emne vil altid give reaktioner.

Men De skal vide Hr. Sindberg, at det aldrig har været meningen at gå efter Deres person eller familie eller på nogen måde være nederdrægtig i dette sammenhænge, men såfremt De IKKE ønsker tidligere udtalelser omkring samme emne blandet ind i en ny debat, så skal De nok undlade at tilkendegive Deres holdninger ved selv at flette familiære oplevelser ind i emnet.

Skulle De fortsat mene, at jeg går efter Dem eller Deres familie, så skal De have en uforbeholden undskyldning, da dette hverken i Deres eller andres tilfælde har været intentionen.

Når høflighedsformen så er lagt på hylden...

Thomas..

Tingene er taget til efterretning, og jeg håber fortsat at vi kan debattere, og en debat er jo en menighedsudveklsende form for samtale, så bølgerne kan gå højt.

Fortsat god dag Smile

Køb ren argan olie her

Side 16 ud af 18 (179 indlæg)