Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 15 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc

Jeg forstår udemærket hvor du vil hen.

Og at der efter sovjets fald, manglede et fjende billede. Men problematikken, er jo at selv under denne fjende var der et voksende had i den danske befolkning.

Og tager man de spæde skridt tilbage i 70'ene, hvor man havde gæstearbejder, som så blev overflødig, og havde skabt familie og andet, så dannede de netop det grundlag, der for den mere fjendske holdning der for invandringen.

Da disse gæstearbejder ikke rejste hjem. Og egentligt kan man så kikke tilbage i historien, hvor hollænderne heller ikke gjorde det.

Men at man så i dette omfang sætter en retorik, fra et parti der ikke eksistrede den gang, til at danne grundlag for det som samfundet allerede den gang, var.

Og den retorik som du egentlig efterlyser, er ikke noget som der bider på den danske befolkning. Da vi er meget oplyste, det være sig Hr Jensen ufagært der trykker på en knap hverdag, eller om det er direktør Hansen.

/Kenneth

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 00:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom nu drenge.. det er jo bare en sang..

Hvaså med denne her, skulle de så også være medlem af DF?? Stick out tongue

PS: Tekst af vores allesammen H.C. Andersen.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41 | Låst

Kenneth:

Først af alt du tager noget ud af contekst, og sætter det sammen som om du ikke aner hvad jeg skriver.

Jeg holdt den sådan set op mod den indvandring af udlændige, som der sker i DK... Ellers læs Thorborgs indlæg med de officielle tal...

Og resten griner jeg blot af... Orker ik svare, da du ik vil forstå det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 01:43 | Låst

Martin Thorborg:

Ha ha ha ha god damn jeg fattes ord.
Hvis der er et ord stærkere end latterligt, så er det det ord jeg vil bruge her.
DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie...

Dbh Martin

Vel efter Enhedslisten Big Smile

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:47 | Låst

Fashion-Seller:

Og resten griner jeg blot af... Orker ik svare, da du ik vil forstå det...

Var da en grim kommentar.

Jeg ved ikke lige hvem der ikke vil forstå her. Nu har vores lille desput ikke haft noget med tal at gøre, men mere den retorik der bruges, og hvordan den modtages iforhold til den måde befolkningen nu i DK og de forhold der var i mellemkrigs årene i Tyskland.

/Kenneth

Tager man så det samlede tal fra ikke vestlige lande, så ligger det på 371.787 ud af en befolkning på 5.557.709

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:29 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth:

Var da en grim kommentar.

Du ignorere totalt alle fakta, og skriver alt muligt om befolknings tilstanden osv. Men fakta er, at gamle simple metoder åbenbart stadig tiltrække større dele af en befolkning... At det så er dem, som typisk ligger i den nedre del rent samfundsmæssigt er en anden side af historien.

Kenneth:

Tager man så det samlede tal fra ikke vestlige lande, så ligger det på 371.787 ud af en befolkning på 5.557.709

Igen det passer ik... Læs nu ifølge ordbogen, hvornår man er indvandre/udlænding!!!
Hvis man ik engang kan sit eget sprog, hvordan kan man så klage over andre ik vil integrere sig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:17 | Låst

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

jeg  stemmer ikke DF , med tænk før i skriver

Denne tråd er vidste gået helt galt , det er beste at tænke før man skriver vil du sige direkte i hovedet dette omkring adolf  hitler til pia kjærs det enest vi kan gøre nu , at skrive til pia kjærs , hvad i mener om DF , for vi lever i et demokratiet og modpagten skal kunne forsvare , når i   laver sådan  en ekstrem grov sammenligning

denne tråd er gået langt for vidt uden modparten kan forsvare sig

Michael der er ingen, som siger Pia K er Adolf Hitler? Det der sammenlignes er de propaganda metoder, som begge har benyttet. Adolf var den første til at udnytte dem systematisk, og det er tydeligt, at DF finder stor inspiration i disse... Det er altså basal historie fra skolen...

Og hvis DF har et problem med denne sammenligning, så skulle de måske have fundet inspirationen til deres "kampagner" et andet sted. Det kan vi andre sku ik gøre for...

godt nok lagersalg der skrev adolf hitler , du sagde adolf  og det metoden de begge bruger som virke midler kan sammenlignes

Fuldstændigt korrekt men men , du skriver adolf og de verdens krige svare virke måde , optaken til de 2 krige og hendens måde at , få stemmer kam sammenlignes med hende , nu er det adolf , nu er det ekstrem jøde udrydelse og ekstrem ting man kommer til at tænke i denne sammenligning

grundet er der intet andet gøre for bevare demokratiet at vi skriver til hneden omkring denne her tråd , om debatten , bliver plat eller hvad med vi skal have begge syn på sagen , for ellers er dette ikke en brug bar debat der formidler nogle viden , nu har de jo ikke forsvaret sig indtil videre , hvad de siger til tråden må tiden vise sig , vis de svare ikke på tråden , når de får mulighed for det , giver et svar på deres anklager , for der er altid 2 sider af en sag , indtil videre har vi kun hørt den EKSTREM negative om DF

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:24 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Ronnikc:

Virkemidlet er frygt.

Pointen er altså at hvis du udstiller bestemte grupper af mennesker i et fjendebilled og dyrker frygten hos mennesker for at opnå magt så benytter du dig af de samme metoder.

Forstår du forskellen på en reklame for et parti om en holdning de har og en argumentationlogik der udnytter folks frygt?

Ked af at sige det, men du spilder din tid, da der er mennesker der ikke vil eller kan forstå.

Udstiller en bestemt gruppe fuldt stændig korrekt i det gør ved DF , og laver grov sammenligning , de gør måske nogle fejl , med vi lever demokratisk samfund ,hvor alle skal kunne svare på en anklage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

DF udgør utvivlsomt en sikkerhedsrisiko for samfundet og burde tvangsopløses.

Ja staten skal tvangsopløse et parti, alt det her med demokrati og at lade majoriteten råde, det gider vi ikke bruge tid på vel? Det er den slags tankegang der fører til totalitære regimer, som vi ser det i kommunistiske lande som Nordkorea, Cuba, Bolivia etc.

Alei:

Hvorfor er anti-DF'ere intolerente?

Og hvorfor tilsigter du ikke DF sådanne statements, hvis et af deres hovedkoncepter er nul-tolerance overfor muslimer?

Jeg ved såmænd ikke hvorfor enkelte personer herinde er intolerante? Spørg dem. Men jeg gider ikke forklare hvorfor, det må du selv læse i kommentarerne. 

Og jeg kunne godt tænke mig et link der dokumenterer at DF's hovedkoncept er nultolerance overfor muslimer, det har jeg godt nok aldrig hørt. Kriminelle, samfundsnedbrydende indvandrere er der nul-tolerance overfor, resten er jo kun en styrke for samfundet hvis de ellers er netto-ydere.

Skal lige siges som en disclaimer at jeg ikke stemmer DF; men jeg føler jeg må bidrage når jeg ser kultureliten er ved at gå i selvsving uden modspil.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:03 | Låst

Rinnikc: Hvilket studie læste du NPH?

- - - -

Problemet er imo. at man laver regnestykket ikke indvandrer=udlænding, men derimod at der gennem årene er kommet en tilstand hvor mange tænker: islam=(indvandrer/udlænding)+problemer

Jeg læste for et par år siden bogen "Islamister og naivister" af Karen Jespersen og Ralf Pittelkow. Det er godt nok stærke sager! Man skal måske overveje om DF er de eneste markante Islam-kritikere.

Side 15 ud af 33 (326 indlæg)