Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 8 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sören :

At et demokrati har en fem seks procent ekstremister er ikke ualmindeligt - men at give dem magt er tåbeligt.

12-13 %. Er det så også ekstremisme? Og hvem skal bedømme det  iøvrigt? Andre ekstremister?!

(Uden at have til hensigt at forherlige DF´s program - men blot for også at forsvare DF´s ret og pligt til at have deres meninger)

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:30 | Låst

Brian Schou Larsen:

Pudsigt med denne debat lige nu, hvor jeg netop hører i Radioavisen at danskerne er blevet mere tolerante overfor indvandrere...

LINK

Det er da en god nyhed, men fjerner naturligvis ikke alle relaterede problemer, men er måske et skridt på vejen...

Brian - det er jo en truende sandhed for DF!   - det ville jo gøre dem overflødige hvis fornuften skulle sejre og alle vi almindelige tolerante borgere skulle blive for mange.

derfor er de jo nød til at holde vores samfund fast i deres egne synspunkter.

mvh

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 13:30 | Låst

Man kan da kun håbe en ting, at de forskellige radiokanaler ser sangen for det den er propaganda for det de kalder for danskhed.!

Men en gennemgang af de Nazi tyske propaganda plakater og så DF´s vil nok overraske mange.

Men er de efterhånden ikke bare en joke.?

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35 | Låst

Jimmy Sigenstrøm:

Så er det jo netop vi falder i samme grøft. Nogle mener DF er negative overfor 10% (indvandrerne) af befolkningen, men nu kalder du jo 12-13% (DF´s vælgere) for en "joke"...
Det synes jeg da er ligeså sørgeligt...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48 | Låst

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Hvem stopper dig?

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 13:52 | Låst

Brian Schou Larsen:

Jimmy Sigenstrøm:

Så er det jo netop vi falder i samme grøft. Nogle mener DF er negative overfor 10% (indvandrerne) af befolkningen, men nu kalder du jo 12-13% (DF´s vælgere) for en "joke"...
Det synes jeg da er ligeså sørgeligt...

Vi falder ikke helt i samme grøft, men kan godt følge den tankegang et langt stykke af vejen.

Men forskellen ligger i at i DF´s tilfælde er had og negativitet.
Hvorimod at en joke ikke er had, men det at der smil og hovedrysten.

Men jo den er svær og ja faktisk meget tæt på at være ens.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09 | Låst

sören :

Så gør da noget !

Det kan vel ikke overraske nogen at DF laver en "slagsang". DF har gennem tiden taget de mest utrolige PR metoder i brug. Det er netop det farlige i deres markedsføring.

Som Martin T skriver, der findes ikke ord for det. Tåbeligt, latterligt, pinligt you name it, men tag ikke fejl, for de indviede er markedsføringsstrategien  dødelig alvor.

Når det så er sagt så tror jeg ikke denne "sang" (undskyld at jeg anvender dette ord) er beregnet så meget til at hverve nye sjæle (læs stemmer) men jeg tror det er et forsøg på at få lavet en slagsang for de indviede.

Så har man noget man kan skråle i kor på valgmøder og føle samhørigheden, uden at komme så meget ind på det kedelige daglige politiske arbejde, som jo i virkeligheden er noget sekundært for DF. Finansloven feks. er kun interessant som handelsvare - de stemmer for den i bytte for feks "indvanrerpoint" etc.

(- og så er det da også meget rart at de ikke behøver voldtage Højskolesangbogen eller Natashas sange i nationalismens navn).

Måske er det slet ikke den "endelige udgave" - måske kommer der endnu een mere militant som kan skråles når DF´erne marcherer.

Det er rart at se så megen modstand her på Amino, men det er ikke nok, der skal også kæmpes imod i det daglige politiske arbejde.

Det er ikke nok at tænke modstand - der skal handles!

At et demokrati har en fem seks procent ekstremister er ikke ualmindeligt - men at give dem magt er tåbeligt.

Danmarks Løver - modstandsbevægelsen mod DF's besættelsesmagt

mvh i håbet om kvalificeret modstand

Iøvrigt flot initiativ Danmarks løver-jeg læste lige jeres site. det burde have max støtte økonomisk..

DF er ikke ufarlige nationalister- deres tænkning er meget radikal, når det gælder indvandrere. muslimer, etnicitet, ghettoer. Der er beviseligt racistiske og nazistiske undertoner i deres værdier og holdninger.

Se her hvordan det gå i Tysklnad med den groende nazisme..: SCARY..........

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36332427%3Anazister-har-overtaget-tysk-landsby.html?rss

Det er rigtigt som Søren siger iøvrigt-der bør handles nu..før fremmedfjendskheden får større gennemslagskraft..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:11 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Den dag de kulturskabende kræfter i Danmark holder op med at skamme sig over at være danskere og hvide, og holder op med at udgive sig for at være New Yorker kunstnere, italienske vinsmagere , franske gastronomi kokke eller belgiske ølbryggere. Den dag , og først den dag, kan vi fratage DF magten på dette område.

Noma har vist noget af vejen, hvem tør gå med ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:38 | Låst

Og det sjove er at de danske kunstnere / kulturskabere/ firmaer som har haft størst succes , er dem der har omfavnet deres ophav.. uden at blive nationalistiske.. tværtimod

Jeg kan nævne : Kim Larsen, Noma, Lars Ulrich, Anders Matthesen, Olafur Eliasson, danske møbeldesignere , Bang og Olufsen , Lars Larsen, Lego, Mærsk og så videre og så videre

Imens sidder den danske venstrefløj og skammer sig over sig selv, mens de drikker cafe latté og spiser brunch fra de varme lande, og fatter ikke hvorfor DF bliver så populære.

Jeg siger ikke at man ikke skal møde , og lære af, andre kulturer, men at bruge SÅ meget energi på at skamme sig over sig selv.. det kan IKKE være produktivt på nogen måde

God weekend :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:47 | Låst

helt enig Jimmi - hvorfor skamme sig over at være dansk?

Humlen ligger begravet i at jeg ikke behøver blivet bekræftet i min identitet.

Jeg kan sagtens beholde identiteten på trods af nydanskere, pizzaer og Euroen.

god weekend

Side 8 ud af 33 (326 indlæg)