Markedet omkring programmering, design osv. kan jeg ikke sige så meget om, men jeg er uddannet HD i regnskab og revision så jeg ved godt hvordan man laver det her. Selvfølgelig skal han kigge på markedspriserne, som jeg også skriver, men det er ikke det første man gør. Man kan da ikke tage udgangspunkt i andres priser, med mindre kan køber på de samme vilkår! Du tror da forhåbentlig ikke at Fona eller Merlin beregner deres priser ud fra deres konkurrenters? |
Tre83:Markedet omkring programmering, design osv. kan jeg ikke sige så meget om, men jeg er uddannet HD i regnskab og revision så jeg ved godt hvordan man laver det her. Selvfølgelig skal han kigge på markedspriserne, som jeg også skriver, men det er ikke det første man gør. Man kan da ikke tage udgangspunkt i andres priser, med mindre kan køber på de samme vilkår! Du tror da forhåbentlig ikke at Fona eller Merlin beregner deres priser ud fra deres konkurrenters?
Jeg tror du trænger til en smule erhvervserfaring, især med den sidste sætning, som du skrev...
For den tyder da virkelig på, at du lever i en teori-verden, hvor alt bare skal udregnes efter en smart formel, mens vi andre lever i en praktisk verden, hvor formler oftest kan rende og hoppe, og hvor det hele er meget mere kompliceret end 3 tal og et =...
Sorry for de hårde ord, men ud fra dine indlæg, så er er det vist sandheden...