Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 9 ud af 12 (117 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Er du i tvivl om at der er nogen danskere der tjener penge på det? Er det derfor du vil have dokumentation for nogle gør?

Ja jeg er i tvivl om hvor mange der tjener MASSERE af penge på det, idet mine egne beregninger for egne produkter viser at der skal godt og hårdt arbejde til at tjene 14-17K ekstra per md. Men det er også med udsalgspriser god del under 100.

Jeg drejer ikke tingene væk, jeg anmoder om at se den indtjening som I skriver kan lade sig gøre. Det kan jeg IKKE få oplyst. Jeg kan ved E&S få det oplyst via regnskaber på ApS/A/S.

Du kan se på det sådan her. Jeg har en vare og jeg fortæller dig du kan tjene kassen på at sælge den.. du spørger hvad koster den..hvis jeg så ikke kan give dig en pris så du selv kan vurdere om det kan lade sig gøre - jamen så kommer man jo ikke længere.

Så hvis du som mlm mand ville overbevise mig om at jeg skulle begynde i dit netværk, så gjorde jeg det kun hvis du dokumenterede at du har tjent penge, ellers tror jeg ikke på det. Bemærk at jeg skriver tjent penge, ikke nødvendigvis mange penge..men penge.

Og som jeg også har skrevet tidligere, så tror jeg det giver meget mere troværdighed hvis der er mere åbenhed.

Når jeg spørger ind til ingredienserne på produkterne ( og ikke parfumen for at gentage mig selv) så er det for at vurdere produktets egenskaber. Tager vi Colostrum, så går min påstand på at det kan fås billigere (og det kan det) samt evt. som en kombination af andre tinge billigere. Colostrum som drikkelse er for mig at se en proteindrik. 

Men der er endnu ingen der har listet ingredienslisten her på siden, så jeg kan ikke tage endelig stilling.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:03

Martin Slot:

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.

Selvfølgelig gør jeg ikke det, derfor beder jeg jer om at skrive indholdet her, så skal jeg påvise tilsvarende kan fås billigere.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:34

Lagersalg123 - JEN:

Jeg drejer ikke tingene væk, jeg anmoder om at se den indtjening som I skriver kan lade sig gøre. Det kan jeg IKKE få oplyst. Jeg kan ved E&S få det oplyst via regnskaber på ApS/A/S.

Og som jeg også har skrevet tidligere, så tror jeg det giver meget mere troværdighed hvis der er mere åbenhed.

I princippet er din forespørgsel jo OK. Du kræver dokumentation for en påstand.

Men jeg tror måske problemet er, at for os, som betrager MLM som enhver anden forretning, så svarer dit krav til, at jeg til en ansættelsessamtale kræver at se min kommende chefs lønseddel - for ellers kan jeg ikke vurdere, om det er et arbejde jeg gider påtage mig.

Forstår du hvad jeg mener?

I øvrigt tror jeg at Martin mener - at der er masser af penge/omsætning/indtjening at gå efter - også på det danske marked. Ikke nødvendigvis at en enkelt person kan tjene 200.000 om måneden, men måske nærmere at mange personer kan tjene et par tusind.

Det er i hvert fald sådan JEG læser det. Du må korrigere mig Martin, hvis det er helt skævt.

Lagersalg123 - JEN:

Når jeg spørger ind til ingredienserne på produkterne ( og ikke parfumen for at gentage mig selv) så er det for at vurdere produktets egenskaber. Tager vi Colostrum, så går min påstand på at det kan fås billigere (og det kan det) samt evt. som en kombination af andre tinge billigere. Colostrum som drikkelse er for mig at se en proteindrik. 

Den primære årsag til at tage Colostrum er for at styrke Immunforsvaret. Du fik Colostrum som spæd - helt naturligt, for at dit immunforsvar kunne blive sat igang. Colostrum fra køer indeholder præcis det samme som menneske-colostrum. Køernes er bare 40 gange mere koncentreret. Jeg synes da det lyder plausibelt, at det kan gøre gavn for vores immunforsvar.

Hvis du napper en Zendium tandpasta ned fra hylden i supermarkedet, så vil du også kunne se, at der er Colostrum i. Jeg går ud fra, at de putter det i, fordi de mener det gavner noget?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 16:46

Nu startede jeg min karriere som brugtvognsforhandler, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det føles at blive sat i bås, fordi andre i branchen er lidt alternative i deres tilgang til sandheden.

Jeg synes dog, og det er mit indspark i denne tråd, at prissammenligninger ikke har noget at gøre i et frit marked, og på ingen måde validerer noget som helst.

En Iphone, Guccitaske eller lign. er ikke pengene værd som objekt, det er alene den værdi køberen tillægger sit køb der gør det muligt at opnå denne pris. På samme måde forholder det sig med MLM, - en god købsoplevelse og tilfredshed med et produkt, - bestemmer markedsværdien. Ikke om et produkt der kan løse samme opgave, findes billigere.

Det der virkelig undre mig her på Amino, er at affiliate er stuerent, MLM er det ikke. Hvad er egentligt forskellen? Man kan købe SEO artikler der ikke er forbrugeroplysning eller faktuel viden, men alene forfattet med henblik på at fremme visse ords placering i en søgemaskine. Ved at lave en række hjemmesider, oftest betegnet blogs, har man altså en række "soldater" hvis eneste formål er at generere indtægter til "toppen" - som så er affiliatesiden. Nøjagtig som det påstås gjort i MLM. Så igen, hvor ligger forskellen?

Er det fordi MLM er menneske til menneske? Der findes mennesker som er utroligt naive. Religiøse bevægelser til hvem man kan donere penge via telefonen, viser hver uge blinde der kommer til at se, og lamme der kommer til at gå. Derfor vil man også kunne se cheks til forhandlere af MLM med seks nuller bag. Jamen, det sker altså fordi nogen simpelthen er villige til alt for penge. Sådan er mennesker jo så forskellige. 

Det triste er at folk der er godt skåret for tungebåndet, ofte har svært ved at tøjle deres begejstring. Derfor kommer der overskrifter som disse. Det er helt normalt i USA, at tingene godt må have et twist i opadgående retning. Hvis USA havde en markedsføringslov som i Danmark ville USA gå nedenom og hjem. De ville ikke ane hvad de skulle stille op. Forbrugerne ville dø af skræk, hvis de fik at vide at det ikke hjælper mod fedme at drikke 2L Pepsi Max Light hvis man spiser 15 gange om dagen.

Så hvis vi kunne få MLM på dansk, - så synes jeg det er en ok måde at handle på.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31

MlM er stuerent selvfølgelige , dog de overskrifter sådan tekster dem ser jeg aldrig i de andre debatter , seo , affiliate , artilker tekstforfatter mv. 

De overdriver det kan man godt se, det påpeger vi, de bliver sure, for sådan skriver vi ikke i de andre debatter .

Klik igennem MlM overskrifter nedenunder her prøv at læse de første 20 - 30 alle ca samme bliv millionær tjen lette penge .

Prøv og kigge i de andre debatter , de overskrifter teksten hvor mange ser du tjen lette penge , unik chance , hvad sker med dem der laver disse tekster overskrifter de får en over nakken , med flere indlæg og minus mv.

I får ikke en hårdere medfart end andre tråde herpå amino.dk , i kan dog mene det er forkert at den alm holdning er sådan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:26

Allan:

princippet er din forespørgsel jo OK. Du kræver dokumentation for en påstand

Men jeg tror måske problemet er, at for os, som betrager MLM som enhver anden forretning, så svarer dit krav til, at jeg til en ansættelsessamtale kræver at se min kommende chefs lønseddel - for ellers kan jeg ikke vurdere, om det er et arbejde jeg gider påtage mig.

Jeg tror du bruger nogle andre briller end mig. Når jeg læser hvad Lagersalg skriver, så forstår jeg, at han gerne vil vide hvad manden på gulvet tjener. Han kan sagtens finde virksomhedens regnskab, men det betyder hat og nøgler.

Så egentligt svarer det til, at du går til en ansættelsessamtale og kræver at få vide hvad lønnen er. Længere er det ikke.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:14

Allan I:

Den primære årsag til at tage Colostrum er for at styrke Immunforsvaret. Du fik Colostrum som spæd - helt naturligt, for at dit immunforsvar kunne blive sat igang. Colostrum fra køer indeholder præcis det samme som menneske-colostrum. Køernes er bare 40 gange mere koncentreret. Jeg synes da det lyder plausibelt, at det kan gøre gavn for vores immunforsvar.

Hvis du napper en Zendium tandpasta ned fra hylden i supermarkedet, så vil du også kunne se, at der er Colostrum i. Jeg går ud fra, at de putter det i, fordi de mener det gavner noget?

Kan jeg dog ikke bare få det jeg efterspørger? Det er vel ikke for meget forlangt eller?

Tænk hvis jeg skal spørge så mange gange efter noget i en forretning, er der så basis for en handel eller ej tror du?

Kan jeg få lov til at se ingredienslisten?

Jeg er 100% bekendt med de potentielt gavnlige egenskaber for Colostrum.

At nogen putter noget i noget er ikke ensbetydende med at det gavner noget, det kommer an på hvor meget de kommer i. Så den tese holder ingen steder. Meget der kommes i både fødevarer og kosmetik gavner ikke mennesket, det gavner kun profitabiliteten.

Du skal ikke se dette som et angreb - men en chance for dig at vise en som mig at du har styr på dine ting. Og igen, ikke personligt, men som mlm sælger har du ikke overbevist mig. Du anvender sproglige teknikker til at få fokus væk fra det ønskede.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:17

Stefan_S:

Allan:

princippet er din forespørgsel jo OK. Du kræver dokumentation for en påstand

Jeg tror du bruger nogle andre briller end mig. Når jeg læser hvad Lagersalg skriver, så forstår jeg, at han gerne vil vide hvad manden på gulvet tjener. Han kan sagtens finde virksomhedens regnskab, men det betyder hat og nøgler.

Så egentligt svarer det til, at du går til en ansættelsessamtale og kræver at få vide hvad lønnen er. Længere er det ikke.

Korrekt.

Ingen af de 2 mlm´er har overbevist mig.

Den ene vil ikke forstå at jeg ved rekruttering gerne vil se hardcopy bevis på en eller anden form for indtjening.

Den anden vil ikke give mig information om produktet.

Så hvor efterlader det mig og hvilket indtryk har man så lige af mlm?

Men at de vælger at fokusere på det negative og tage det som personangreb, kan jeg ikke gøre noget ved Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stefan_S:

Jeg var lige ved at blive bange for, at jeg havde mistet evnerne til at læse...

Men så har jeg forstået Jans sindsyg mange indlæg rigtigt alligevel ;D

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:05

Nu gider jeg ikke gå i detaljer med alt i denne debat.
Men jeg har set det snart 100 gange før.
Relativt nye MLM folk kommer ind på Amino for at rekruttere nye prospekts.
De er blevet lovet guld og grønne skove og har set dokumenteret at nogle folk har tjent kassen på MLM og det er sikkert rigtigt nok.

De prøver at lokke folk ind i folden med den energi de har fået til møderne og ved at videregive de fantastiske historier de har hørt.
Når de bliver angrebet, så bliver de sure, fordi de intet har at forsvare sig med.
De forstår ikke helt produkterne, de har ikke tjent det store selv og kan derfor ikke bevise at de kan tjene penge på det. Det eneste de kan gøre er at viderefortælle de fantastiske historier som de har hørt.

Da vi på Amino har hørt de fantastiske historier mange gange før, så bliver vi lidt trætte af dem. For det der sker er det samme. Enten kommer folk tilbage og giver os ret i at der ikke var penge i skidtet, eller også hører vi aldrig fra dem igen. Havde de haft succes, så var der nok bare 1 der var kommet tilbage med en kopi af sin lønseddel, bare 1 ikke?

Men er der ikk penge i MLM?

Jo da, for det første har mange af dem der har startet forretningerne og dem lige under tjent mange penge. Dertil er der også få andre der har et stort stærkt netværk, har flair for salg og har energien til meget modgang, der ender med at tjene gode penge (Jeg tror nu de havde tjent langt flere hvis de havde lavet deres eget).
Men da danskere er meget fjendtlige over for MLM, så tror jeg ikke der er mange danskere der tjene det store i den branche.

Jeg er helt klar på at nogle få gør og jeg har sågar mødt en der tjente ok, ikke meget, men ok. Men han var også virkelig dygtig og kunne let have tjent meget mere på andre sysler.

Jeg er ikke MLM hader. Jeg syntes grundideen er fin, men jeg ser det bare ikke virke i Danmark.

Dbh Martin

Side 9 ud af 12 (117 indlæg)