Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 8 ud af 12 (117 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hej Keld

Du fremfører nogle ganske nyttige synspunkter som man kan forholde sig til.

MEN så går der igen lige mlm/nm i den igen, når du så henviser til noget du har set. Brug dig selv som eksempel og du vil opnå mere succes, resten er luftkasteller. For hvad i alverden betyder det at jeg kan se en bonus betaling på 50.000 dollars til Walter E. Benefit - når det er salget i lille DK ejg skal forholde mig til?

Så jo det eneste reelle bevis er at DU eller ligesindede viser hvad Du/I har tjent, resten er varm luft da det ikke er på samme størrelse marked. Rekruttering er nemmere hvis den du vil rekrutterer forstår dig og kan få støtte fra dig. Motivationen skal komme fra dig UDEN brug af andres bonus udbetalinger.

Der er flere ting som gør jeg ikke vil oplyse hvad jeg tjener. Jeg tror ikke du har set i et eneste tilfælde nogen der fortæller offentlig hvad de tjener her på Amino. Uanset hvor mange gange du gerne vil have det frem så giver jeg det ikke ud i dette forum. Men det firma jeg arbejder med er kun 9 mdr gammel så jeg har ikke fået nogen million cheek, men det kommer.

Jeg har set store cheek og så må du tror på om jeg taler sandt eller ej. Det kan godt være det er nogen du ikke kender, men hvad forskel gør det. Du kender da heller ikke mig. Det er bare set mange gange og der er intet der gør at det ikke skulle ske igen. Lille Danmark har jo kun betydning hvis man ikke må arbejde i udlandet, men det er ikkke tilfælde.

Det er ligesom et 100 m løb det var meget svært for den første at komme under 10 sek, men så snart den første gjorde det var vejen åben og mange andre er kommet efter. Det betyder ikke alle kan komme under 10 sek. men vejen er vist.

Nogen vælger at bestige bjerge og sætte livet på spil. De tjener ikke en krone på det men de gør det bare. Hvorfor ? Fordi hvis de kommer op så er det en oplevelse og en udsigt som ikke kan beskrives. Men vejen derop, planlægningen og sammenholdet på turen har mindst lige så meget værdi.

Jeg har valgt et andet bjerg at bestige. Forskellen er at hvis jeg kommer derop så skal jeg ikke ned igen jeg kan blive deroppe og nyde udsigten, sammen med alle dem der vil med på rejsen.

Keld

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:31

Allan I:

Det jeg ikke forstår er, at hvis man bruger 10 sek. på Google, så kan man se, at bare 3 af de større MLM firmaer tilsammen omsætter for over 17 milliarder kroner.

Allerede der, synes jeg jo, at Martins påstand er bevist - men MLM bødlerne vil have Martins lønseddel, før de tror på ham.

Alle kan lave en tom omsætning på en masse millioner/milliarder kroner, men det har intet med lønsomheden i et givent projekt at gøre...
IT Factory omsatte for næsten 1 milliard kroner. Var der mange penge i det firma?

Prøv nu lige at holde fokus i stedet for at føle dig jagtet... Du smider om dig med påstande, som ingen dokumentation har...

Prøv i stedet at kigge på overskudet i de 3 største selskaber, og se på fordelingen af overskuddet. Hvem får dette? Den almene MLM sælger, eller dem som startede selskabet?

Wallmart tjener boxen med mange milliarder US Dollars i overskud, men deres kassedamer arbejder til slaveløn... Der er masser af penge i Wallmart, hvis du bare sider det rette sted. Og sådan er det med alt i livet!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:09

Fashion-Seller:

Jeg kan ik lige se, hvor jeg modsiger mig selv...

Jeg har ALDRIG sagt, at jeg ik kan lide MLM!!! Det er noget, som du påstår...
Jeg har bare stillet spørgsmålstegn ved de påstande, som der er i tråden. Og hvergang man stiller et spørgsmål i denne tråd, så får man ik et svar, men derimod 3 nye retur.
MLM er genialt i princippet, men fungere alt for sjældent i praksis... Og overskriften i denne tråd er blot et eksempel. Der er masser af penge i alle brancher, men det betyder jo ik, at alle får en større andel af disse...

Det holder jo ikke. Du stiller ikke spørgsmålstegn ved om der er penge i MLM, men om trådstarter=mig tjener kassen og hvis jeg ikke gør, så har jeg ikke belæg for at udtale mig. 

Fungere for sjældent i praksis? Hvad gør dig til ekspert? Hvor mange forretningspræsentationer har du været til?

Den 15 årige gut har været nævnt herinde, er det så ensbetydende med at det er easy... at gøre det samme som 15 årig eller f.eks. ældre?

Trådens navn... måske forkert, men det er rimelig nemt at gå ind og tjekke regnskaberne. Det er rimelig nemt at undersøge diverse facts. Hvis jeg lavede det samme som denne 15 årige gut men var elendig til det, betyder det så at jeg ikke kan udtale mig om markedet og mulighederne?

Og hvor søren står der at alle får større andel...igen det kan ses let i regnskabet hvordan provisionen fordeles. Du sår tvivl om der er penge i MLM, og mener du kan vurdere dette udfra min provision...

Tråden er mere lavet fordi det undre mig at Danmark længe har været efter andre lande i europa.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:16

Martin Slot:

Fashion-Seller:

Jeg kan ik lige se, hvor jeg modsiger mig selv...

Jeg har ALDRIG sagt, at jeg ik kan lide MLM!!! Det er noget, som du påstår...
Jeg har bare stillet spørgsmålstegn ved de påstande, som der er i tråden. Og hvergang man stiller et spørgsmål i denne tråd, så får man ik et svar, men derimod 3 nye retur.
MLM er genialt i princippet, men fungere alt for sjældent i praksis... Og overskriften i denne tråd er blot et eksempel. Der er masser af penge i alle brancher, men det betyder jo ik, at alle får en større andel af disse...

Det holder jo ikke. Du stiller ikke spørgsmålstegn ved om der er penge i MLM, men om trådstarter=mig tjener kassen og hvis jeg ikke gør, så har jeg ikke belæg for at udtale mig. 

Fungere for sjældent i praksis? Hvad gør dig til ekspert? Hvor mange forretningspræsentationer har du været til?

Den 15 årige gut har været nævnt herinde, er det så ensbetydende med at det er easy... at gøre det samme som 15 årig eller f.eks. ældre?

Trådens navn... måske forkert, men det er rimelig nemt at gå ind og tjekke regnskaberne. Det er rimelig nemt at undersøge diverse facts. Hvis jeg lavede det samme som denne 15 årige gut men var elendig til det, betyder det så at jeg ikke kan udtale mig om markedet og mulighederne?

Og hvor søren står der at alle får større andel...igen det kan ses let i regnskabet hvordan provisionen fordeles. Du sår tvivl om der er penge i MLM, og mener du kan vurdere dette udfra min provision...

Tråden er mere lavet fordi det undre mig at Danmark længe har været efter andre lande i europa.

Martin Slot:

Okay så lad mig spørge sådan her. Når du siger, at der er penge i MLM, hvilke af følgende påstande passer så?

1: Der er masser af omsætning i MLM
2: Der er masser af indtjening i MLM

Er omsætningstallet ik en totalt ligegyldig faktor? Det er vel, hvor meget der tjenes, som er vigtigt, eller tager jeg fejl?

Martin Slot:

+

Svaret er simpelt. I Tyskland "sælger" man sjældent MLM på drømmene, men på de muligheder der er. Det er stik modsat i DK... Og Tyskland er faktisk et ret stort MLM land ;)

Det andet må du diskutere med Jan. Det har jeg ik været inde over, og jeg kender kun Simons succes fra medierne + Amino, så min viden er for lille til, at jeg vil udtale mig om det...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:23

Lagersalg123 - JEN:

Jeg kan kun konstatere at mine udsagn indtil nu er sande:

1. Jeg kan få tilsvarende produkter billigere.

2. Der er ingen MLM/NM i DK som via Amino annoncerer at man kan tjene mange penge på det, der tør eller kan fremlægge dokumentation for man faktisk tjener mange penge.

3. Nogle MLM/NM drejer fokus væk fra det faktuelle.

Som skrevet tager du det alt for personligt, jeg beder som sagt bare om dokumentation, og indtil den fremkommer, så er det for mig en fis i en hornlygte Smile Som vel er ligeså godt som et lys lavet af biogaskasteller Smile

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.

2. Jamen hvad er det du ønsker? At se et enkelt MLM regnskab hvor der tjenes penge? Hvis jeg sender dig en pm med et cvr nr. hvad ændre det så? Kort sagt jeg har brug for at få af vide hvorfor en enkelt MLM'ers indtjening er så vigtig. For havde der været mange danskere der lavede kassen, så ville jeg nok ikke lave denne type indlæg. Hvad kan en mands/kvindes indtjening gøre/betyde for dig?

3. Jeg syntes det er dig der drejer den væk. Er der penge i MLM, tjek regnskaberne, her kan du se provisionsudbetaling. Min indtjening, en ny persons indtjening eller en gavet  mands indtjening KAN ikke bruges til at vurdere om der er penge i det.

Er du i tvivl om at der er nogen danskere der tjener penge på det? Er det derfor du vil have dokumentation for nogle gør?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:24

Fashion-Seller:

Prøv nu lige at holde fokus i stedet for at føle dig jagtet... Du smider om dig med påstande, som ingen dokumentation har...

Hvad er det for påstande jeg smider om mig med?

Fashion-Seller:

Prøv i stedet at kigge på overskudet i de 3 største selskaber, og se på fordelingen af overskuddet. Hvem får dette? Den almene MLM sælger, eller dem som startede selskabet?

Det ved jeg ikke. Jeg går ud fra at det er fordelt over en masse forhandlere. Hvis du mener noget andet må du jo kunne dokumentere det. Ellers er det jo bare fis i en hornlygte. Wink

I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor du nævner det? Hvad skal den oplysning bruges til? Du nævner jo selv, at sådan er det med alt i livet.

Prøv iøvrigt at nævne det med IT-factory til Lundsby. Så vil han nok fremover fraråde alle at gå ind i IT-branchen. Stick out tongue

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:31

Hej Martin, Keld og alle jer andre

SkjultReklame.dk har som modvægt til reklamefinansiering af dansk filmproduktion oprettet en ny form for støtteordninger til filmindustrien der bygger på MLM.

Tjek dem her: http://skjultreklame.dk/tjenpenge.html

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:36

Allan I:

Det kan godt være vi har talt forbi hinanden - men vil du så ikke godt forklare, hvad du mente med dette?

Det jeg mener med det er, at hvis du f.eks. vil have en parfume der dufter af en blanding af jordbær og appelsin, så har du disse 2 duftstoffer som man så blander i den komposition man nu har i forvejen. Den process er ikke efter min bedste overbevisning måden at lave en kvalitetsparfume på. Det er korrekt man kan få et produkt der har duften af blandingen, men kvalitetsparfumer er altså ikke noget man laver op den måde.

Dermed ikke sagt det er en dårlig parfume - men jeg vil bare ikke kategorisere den som topklasse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:43

Keld_J:

Der er flere ting som gør jeg ikke vil oplyse hvad jeg tjener. Jeg tror ikke du har set i et eneste tilfælde nogen der fortæller offentlig hvad de tjener her på Amino. Uanset hvor mange gange du gerne vil have det frem så giver jeg det ikke ud i dette forum. Men det firma jeg arbejder med er kun 9 mdr gammel så jeg har ikke fået nogen million cheek, men det kommer.

Hej Keld

Det jeg mener er, at hvis man fremfører et synspunkt for at gøre folk nysgerrige (hvilket jeg håber vi kan blive enige om at trådstarters indlæg ligner) så mener jeg at man skal kunne dokumentere det.

Jeg kan jo også skrive at der er massere penge i olie, arbejde på en tankstation og ikke tjene ret meget. Men det kan være at min tjans på tankstationen er netop det jeg er tilfreds med og hvis jeg så kan sige til en der søger - jamen jeg er tilfreds fordi jeg har det og det og det og så har jeg også tjent i omegnen af xxxxx ved dette job.

Jeg mener, at mlm/nm er meget bedre tjent med ærlighed fremfor drømme, især i et land som DK, men problemet er måske lidt herhjemme, at der er nogen der ikke gider arbejde for 2.000 ekstra per md. hvorfor det så er lettere at sælge dem idéen om at hårdt arbejde kan gøre dig til millionær.. hehe og det ved alle - det er bare ikke alle der gider.

Som sagt må mine indlæg ikke opfattes som modstand mod mlm/nm, da det ikke er det.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

jeg synes det er dejligt med en god dag med masser af solskin som idag,  jeg skal snart ud og løbe en tur og nyde efterårs solen skal i også nyde det dejlige vejr idag , for det vildt dejligt Smile

lav en mere sigende overskrift og lidt mere sigende tekst næst gang , for i er super dygtige til MLM  og derved tjener i masser penge på det , ligesom andre tjener masser af penge i andre erhverv fordi de er super dygtige der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 12 (117 indlæg)