Der er flere ting som gør jeg ikke vil oplyse hvad jeg tjener. Jeg tror ikke du har set i et eneste tilfælde nogen der fortæller offentlig hvad de tjener her på Amino. Uanset hvor mange gange du gerne vil have det frem så giver jeg det ikke ud i dette forum. Men det firma jeg arbejder med er kun 9 mdr gammel så jeg har ikke fået nogen million cheek, men det kommer. Jeg har set store cheek og så må du tror på om jeg taler sandt eller ej. Det kan godt være det er nogen du ikke kender, men hvad forskel gør det. Du kender da heller ikke mig. Det er bare set mange gange og der er intet der gør at det ikke skulle ske igen. Lille Danmark har jo kun betydning hvis man ikke må arbejde i udlandet, men det er ikkke tilfælde. Det er ligesom et 100 m løb det var meget svært for den første at komme under 10 sek, men så snart den første gjorde det var vejen åben og mange andre er kommet efter. Det betyder ikke alle kan komme under 10 sek. men vejen er vist. Nogen vælger at bestige bjerge og sætte livet på spil. De tjener ikke en krone på det men de gør det bare. Hvorfor ? Fordi hvis de kommer op så er det en oplevelse og en udsigt som ikke kan beskrives. Men vejen derop, planlægningen og sammenholdet på turen har mindst lige så meget værdi. Jeg har valgt et andet bjerg at bestige. Forskellen er at hvis jeg kommer derop så skal jeg ikke ned igen jeg kan blive deroppe og nyde udsigten, sammen med alle dem der vil med på rejsen. Keld
|
Allan I:
Alle kan lave en tom omsætning på en masse millioner/milliarder kroner, men det har intet med lønsomheden i et givent projekt at gøre...
IT Factory omsatte for næsten 1 milliard kroner. Var der mange penge i det firma?
Prøv nu lige at holde fokus i stedet for at føle dig jagtet... Du smider om dig med påstande, som ingen dokumentation har...
Prøv i stedet at kigge på overskudet i de 3 største selskaber, og se på fordelingen af overskuddet. Hvem får dette? Den almene MLM sælger, eller dem som startede selskabet?
Wallmart tjener boxen med mange milliarder US Dollars i overskud, men deres kassedamer arbejder til slaveløn... Der er masser af penge i Wallmart, hvis du bare sider det rette sted. Og sådan er det med alt i livet!