WebFuture (København K)
Tirsdag, 09. oktober 2012 09:00 - 16:00
Lær at lave en gratis weblog eller website til din virksomhed eller dig selv. Workshop med fokus på praktiske øvelser til at lave din egen weblog eller website. Workshopleder: Christian Buch Iversen
DET INDEHOLDER WORKSHOPPEN
Dagen er skræddersyet til iværksættere og små virksomheder, som gerne vil blive bedre til at udnytte de muligheder, der ligger på de mange online platforme og sociale medier. Det gør vi helt praktisk ved, at oprette en gratis blog i blogsystemet WordPress.
Uanset om du er selvstændig coach, behandler, konsulent eller noget helt andet er det afgørende for dig, at have et velfungerende website eller du har lyst til at få en blog ved siden af dit eksisterende website. Der er mange muligheder for at skabe din virksomheds unikke profil, når du kender til WordPress.
En af de mange fordele der er ved at bruge WordPress er, at det er helt GRATIS at bruge. Der er ingen ekstra omkostninger til licenser eller opdateringer. Derfor kan du komme meget billigt i gang med at lave din egen professionelle blog eller website, når du har lært det mest grundlæggende, som du lærer på workshoppen.
Trin for trin lærer du: - At oprette din egen blog med WordPress - At skifte design og laver dit helt unikke design med få klik - At oprette artikler og blogindlæg - At indsætte billeder, links og videoer - At tilføje Facebook “synes godt om” knapper - At oprette en “tilmed til nyhedsbrev”, så du kan lave en nyhedsbrevsliste
HVEM KAN DELTAGE?
For dig som: - Har lyst til at vide mere om, hvordan dit website fungerer - Har lyst til at få et professionelt website eller en blog - Tror det er dyrt at lave et professionelt website
Workshoppen er primært lavet til dig, som har lyst til at vide mere om, hvordan du selv kan komme i gang med at lave dit website eller blog. Du har måske allerede nogen til at tage sig af det tekniske, men du har lyst til at vide mere om, hvordan du gør, så du ikke får sved på panden og bliver nervøs, når du skal lave ændringer på dit website.
Du kan også bruge dagen som springbræt til selv, at klare flere opgaver i forhold til dit website.
Dit website og blog er typisk der, hvor dine kunder møder dig første gang. Det kan være for at finde dit telefonnummer, mail, se dine referencer og ydelser og lære dig bedre at kende.
Det er derfor en god investering at have grundlæggende viden om, de redskaber der skal til, for du kan lave en professionel onlineidentitet.
Dagen er tilrettelagt, som en kombination af demo og en grundig forklaring inden vi selv går i gang med øvelserne, som er designet til at tage dig igennem de fundamentale begreber på en weblog. Vi tager det præcist i dit tempo og du får en mappe med både øvelser og vejledning, så du selv efterfølgende kan kigge nærmere på det.
På workshoppen lærer du at forstå, hvordan en blog kan bruges til at synliggøre din virksomhed på nettet.
Du vil gennem hele workshoppen, have fokus på din virksomheds blog. Det kræver ikke, at du allerede har en blog – den laver du i løbet af dagen.
Da vi laver øvelserne løbende er det en god idé at tage din egen computer med, så du føler dig tryg.
DET FÅR DU UD AF WORKSHOPPEN
Hver deltager har efter workshoppen lavet en blog til sin virksomhed og forstår, hvordan den kan bruges fremadrettet i virksomheden.
Derfor vil du: - Forstå begreberne omkring blogs og værdien ved at din virksomhed har egen blog - Kunne oprette en blog, som kan danne grundlag for øget dialog med kunder - Kunne udgive artikler og indgå i dialog med dine brugere - Have et godt grundlag for dit nye website eller din blog
|
IT Universitetet i København (Kbh S)
Tirsdag, 24. maj 2011 09:00 - 16:00
Lær at lave en gratis weblog til din virksomhed. Workshop med praktiske øvelser til at lave og bruge weblogs i virksomheder
Niveau: Begynder til let øvet. Fokus på små virksomheder og iværksættere.
Indhold: Workshop med fokus på praktiske øvelser til, at lave en weblog (i daglig tale blog) til din virksomhed. Dagen er skræddersyet til iværksættere og små virksomheder, som gerne vil blive bedre til at udnytte de muligheder, der ligger på de mange online platforme og sociale medier. Det eksemplificeres ved at oprette en gratis blog gennem systemet WordPress. Her lærer du at forstå, hvordan en blog kan bruges til at synliggøre din virksomhed på nettet.
Du vil gennem hele workshoppen, have fokus på din virksomheds blog. Det kræver ikke, at du allerede har en blog, det lærer du at lave i løbet af dagen. Gennem en række øvelser vil du efter workshoppen kunne:
- Forstå begreberne omkring blogs og værdien ved at din virksomhed har egen blog - Oprette en blog, som kan danne grundlag for øget dialog med kunder - Udgive artikler og indgå i dialog med læserne
Udbytte: Hver deltager har efter workshoppen lavet en blog til sin virksomhed og forstår hvordan den kan bruges fremadrettet i virksomheden.
Underviser: Christian Buch Iversen fra webbureauet WebFuture er uddannet cand.it fra IT Universitetet og har arbejdet professionelt med sociale medier i PBJ, Artium, e-conomic. Christian har blogget på podii.dk siden 2005, samt afholder kurser om personlig branding via sociale medier.
Workshoppen inkluderer fuld forplejning og kursusmappe med bl.a. en praktisk guide til at bruge blogs i virksomheder.
Pris: Pris kr. 1.995,- ekskl. moms. Spar kr. 500,- (Normalprisen for deltagelse er kr. 2.495,- ekskl. moms) Der er begrænset antal pladser. Workshoppen gennemføres for max. 12 deltagere
Senest tilmelding: Den 17. maj 2011.
Bemærk: Kursisten medbringer egen bærbar computer, for at skabe så meget tryghed omkring den tekniske platform som muligt.
|
(Kbh S)
Tirsdag, 08. februar 2011 09:00 - 16:00
Indhold: Workshop med fokus på praktiske øvelser til, at lave en weblog (i daglig tale blog) til din virksomhed. Dagen er skræddersyet til iværksættere og små virksomheder, som gerne vil blive bedre til at udnytte de muligheder, der ligger på de mange online platforme og sociale medier. Det eksemplificeres ved at oprette en gratis blog gennem systemet WordPress. Her lærer du at forstå, hvordan en blog kan bruges til at synliggøre din virksomhed på nettet.
Niveau: Begynder til let øvet. Fokus på små virksomheder og iværksættere.
Du vil gennem hele workshoppen, have fokus på din virksomheds blog. Det kræver ikke, at du allerede har en blog, det lærer du at lave i løbet af dagen. Gennem en række øvelser vil du efter workshoppen kunne:
1. Forstå begreberne omkring blogs og værdien ved at din virksomhed har egen blog 2. Oprette en blog, som kan danne grundlag for øget dialog med kunder 3. Udgive artikler og indgå i dialog med læserne
Udbytte: Kursisten har efter workshoppen egen blog og forstår hvordan den kan bruges fremadrettet i virksomheden.
Underviser: Christian Buch Iversen fra webbureauet WebFuture er uddannet cand.it fra IT Universitetet og har arbejdet professionelt med sociale medier i PBJ, Artium, e-conomic. Christian har blogget på podii.dk siden 2005, samt afholder kurser om personlig branding via sociale medier.
Kurset inkluderer fuld forplejning og kursusmappe med bl.a. en praktisk guide til at bruge blogs i virksomheder.
Pris: Tilmelding før 31. dec. 2010 er prisen kr. 1.995,- ekskl. moms, herefter er prisen kr 2.495,- (Der er begrænset antal pladser. Workshoppen gennemføres for max. 12 deltagere)
Senest tilmelding: Den 1. februar 2011 kl. 12
Bemærk: Kursisten medbringer egen bærbar computer, for at skabe så meget tryghed omkring den tekniske platform som muligt.
Sted: ITU, Rued Langgaards Vej 7, 2300 Kbh S
Tidspunkt: Tirsdag 8. februar 2010 kl. 9-16
|
ITU (København S)
Onsdag, 15. december 2010 09:00 - 16:00
Workshop med fokus på praktiske øvelser til, at lave en weblog (i daglig tale blog) til din virksomhed. Dagen er skræddersyet til iværksættere og små virksomheder, som gerne vil blive bedre til at udnytte de muligheder, der ligger på de mange online platforme og sociale medier. Det eksemplificeres ved at oprette en gratis blog gennem systemet WordPress. Her lærer du at forstå, hvordan en blog kan bruges til at synliggøre din virksomhed på nettet.
Du vil gennem hele workshoppen, have fokus på din virksomheds blog. Det kræver ikke, at du allerede har en blog, det lærer du at lave i løbet af dagen. Gennem en række øvelser vil du efter workshoppen kunne:
1. Forstå begreberne omkring blogs og værdien ved at din virksomhed har egen blog 2. Oprette en blog, som kan danne grundlag for øget dialog med kunder 3. Udgive artikler og indgå i dialog med læserne
Sted: ITU, Rued Langgaards Vej 7, 2300 Kbh S
Tidspunkt: Onsdag 15. december 2010 kl. 9-16
Niveau: Begynder til let øvet. Fokus på små virksomheder og iværksættere.
Udbytte: Kursisten har efter workshoppen egen blog og forstår hvordan den kan bruges fremadrettet i virksomheden.
Underviser: Christian Buch Iversen fra webbureauet WebFuture er uddannet cand.it fra IT Universitetet og har arbejdet professionelt med sociale medier i PBJ, Artium, e-conomic. Christian har blogget på podii.dk siden 2005, samt afholder kurser om personlig branding via sociale medier.
Kurset inkluderer fuld forplejning og kursusmappe med bl.a. en praktisk guide til at bruge blogs i virksomheder.
Pris: Tilbud til iværksættere kr. 1.795,- ekskl. moms (Normalpris kr. 3.495,-) (Der er begrænset antal pladser. Workshoppen gennemføres for max. 12 deltagere)
Senest tilmelding: Den 8. december 2010 kl. 12
Bemærk: Kursisten medbringer egen bærbar computer, for at skabe så meget tryghed omkring den tekniske platform som muligt.
|
IT Universitetet i København (København S)
Onsdag, 17. november 2010 09:00 - 16:00
Indhold: Workshop med fokus på praktiske øvelser til, at få din egen lille virksomheds identitet gjort mere synlige via sociale medier. Dagen er skræddersyet til iværksættere og små virksomheder, som gerne vil blive bedre til at udnytte de muligheder, der ligger på de mange online platforme.
Du vil gennem hele workshoppen, have fokus på din virksomheds online identitets og tilstedeværelse på nettet. Gennem en række øvelser vil du efter workshoppen, have skabt et godt fundament for at kunne:
1. Opbygge og vedligeholde din virksomheds digitale netværk 2. Gøre din virksomhed mere synlig på sociale netværk (Facebook og LinkedIn) 3. Dele indhold (video, billeder, links, artikler) og gøre det tilgængeligt for din målgruppe
Udbytte: Kursisten er efter workshoppen i stand til, at bruge sociale medier aktivt i egen virksomhed og skabe større synlighed og tilstedeværelse online.
Underviser: Christian Buch Iversen fra webbureauet WebFuture er uddannet cand.it fra IT Universitetet og har arbejdet professionelt med sociale medier i PBJ, Artium, e-conomic. Christian har blogget på podii.dk siden 2005, samt afholder kurser om personlig branding via sociale medier.
Kurset inkluderer fuld forplejning og kursusmappe med bl.a. en guide til bedre synlighed på nettet.
Pris: Tilbud til iværksættere kr. 1.795,- ekskl. moms (Normalpris kr. 3.495,-) (Kurset gennemføres for max. 12 deltagere)
Bemærk: Kursisten medbringer egen bærbar computer, for at skabe så meget tryghed omkring den tekniske platform som muligt.
Mere info kursus@webfuture.dk eller 26142637 Tilmelding på http://webfuture.dk/workshop-sociale-medier-iv%C3%A6rks%C3%A6ttere/
|