Kursus i Online markedsføring og analyse

Brugerprofil
Thomas Sloth

Thomas Sloth

i-Strategi

Kirke Eskilstrup, Danmark


  • Skype:
MSN: Facebook: Twitter: LinkedIn:http://www.linkedin.com/c... Website:http://i-strategi.dk Kontakt tlf. Nummer:51359022
Kursus i Google Analytics - Begynderhold

IBIZ-Center, Teknologisk Institut i Roskilde (Taastrup)

Mandag, 04. februar 2013 09:00 - 16:00

Analyticskursus for begyndere.

Google Analytics er et stærkt redskab til at vurdere effekten af din markedsføring samt inholdet af dine sider.
Lær på dette 1-dagskursus, hvordan du får overblikket og bliver i stand til at sætte brugbare mål for din online markedsføring

Indhold:
Web-analyse – sådan!
Sæt Google analytics rigtig op
Hvad viser kurverne/tallene?
Opsætning af E-handelssporing og anden sporing
Sammenkæd analytics med Google Webmastertool
Sammenkæd Analytics med AdWords
Opsætning af brugbare mål
Optimer dit website ud fra data
+ en times 1:1 sparring om dit site

Kursus i Søgemaskineoptimering (SEO)

IBIZ-Center, Teknologisk Institut i Roskilde (Taastrup)

Tirsdag, 29. januar 2013 09:00 - 16:00

Søgemaskineoptimering er "gratis" markedsføring af din webshop eller website. Det koster desværre hårdt og målrettet arbejde - og tager tid.
Dette kursus er for dig, der vil lære SEO fra bunden og hurtigt komme på toppen. Der vil bliver masser af "hands-on" og små tips på kurset.

Indhold:
SEO fra grunden – Kodning af et primitivt html-website fra bunden
Søgeordsanalyse – Vælg de rette søgeord
Links – hvorfor, hvor & hvordan?
Tjek konkurrenten
Undgå Google Gift
Flere konverteringer – fra klik til kontanter
Topplaceringer – SÅDAN!
Små smarte og gratis værktøjer

En times 1:1 gratis sparring om dit website

Kursus i Webshop - 2 dage i Tåstrup

IBIZ-Center (Taastrup)

Mandag, 28. januar 2013 09:00 - 16:00

Drømmer du om at starte din egen webshop op - eller måske få arbejde i en etableret webshop?
Her på kurset ærer du, hvilke kompetencer du skal have for at kunne drive en webshop. Desuden kommer vi ind på de mange overvejelser og valg man bliver stillet overfor som webshop ejer og medarbejder.

Indhold:
Hvilken webshop skal jeg vælge – til opstart og på længere sigt?
Hvad betyder designet for salget?
Konverteringsoptimering (Sælg mere)
Hvordan får jeg kunder?
Hvad koster fragten – og hvem skal jeg vælge?
Hvordan finder jeg leverandører – og hvad med dropshipping (leverandøren pakker og sender for dig)?
Hvad skal jeg bruge af inventar, it-programmer og -udstyr?
Hvad er SEO, AdWords og affiliate? Hvordan gør man – og hvorfor er det så vigtigt?
Værktøjer til måling og analyse
Jura – hvad må jeg? Hvad skal jeg?
Fokus på dækningsbidraget – hvordan tjener du penge?
Og meget, meget mere.
+ 1 times Gratis sparring om din webshop

OBS Kurset er over to dage - to uger.
Mandage: 21. & 28. januar 2013

Kursus i AdWords

IBIZ-Center, Teknologisk Institut i Roskilde (Taastrup)

Torsdag, 24. januar 2013 09:00 - 16:00

AdWords er den hurtigste og - måske - billigste vej til kunderne. AdWords er en vigtig del af din markedsføring, men hvis du ikke kender til de vigtigste faktorer - så kan det blive dig et dyrt bekendskab.
Dette kursus er for dig, der vil lære at lave gode og billige adwords-reklamer.

Indhold:
Hvad er Google Adwords?
Opsætning af Google AdWords-kampagner : Søgeord, display – eller smartphone?
Annonceskrivning: Hvem er målgruppen – og hvordan får du dem til at købe?
Vi skriver tekster, der sælger
Kompositionen i dine AdWordskampagner
Søgeord: Hvilke skal du vælge – og hvordan?
Vælg de rigtige søgeord
Opsætning af din Google Analytics-konto i Google Analytics
Optimering af din Google AdWords-kampagne
Den gode landingsside

Desuden mulighed for en times gratis 1:1-sparring om dit website

Kursus i Webshop - 2 dage i Tåstrup

IBIZ-Center, Teknologisk Institut i Roskilde (Taastrup)

Mandag, 21. januar 2013 09:00 - 16:00

Drømmer du om at starte din egen webshop op - eller måske få arbejde i en etableret webshop?
Her på kurset ærer du, hvilke kompetencer du skal have for at kunne drive en webshop. Desuden kommer vi ind på de mange overvejelser og valg man bliver stillet overfor som webshop ejer og medarbejder.

Indhold:
Hvilken webshop skal jeg vælge – til opstart og på længere sigt?
Hvad betyder designet for salget?
Konverteringsoptimering (Sælg mere)
Hvordan får jeg kunder?
Hvad koster fragten – og hvem skal jeg vælge?
Hvordan finder jeg leverandører – og hvad med dropshipping (leverandøren pakker og sender for dig)?
Hvad skal jeg bruge af inventar, it-programmer og -udstyr?
Hvad er SEO, AdWords og affiliate? Hvordan gør man – og hvorfor er det så vigtigt?
Værktøjer til måling og analyse
Jura – hvad må jeg? Hvad skal jeg?
Fokus på dækningsbidraget – hvordan tjener du penge?
Og meget, meget mere.
+ 1 times Gratis sparring om din webshop

OBS Kurset er over to dage - to uger.
Mandage: 21. & 28. januar 2013