Deloitte, Silkeborg (Silkeborg)
Torsdag, 04. december 2014 09:30 - 12:30
Hvis du vil have kunder i din webshop, skal du være synlig på nettet - det siger sig selv! Men det kan være svært at få en topplacering i Googles søgemaskine.
Mange arbejder hårdt med søgemaskineoptimering (SEO) for at komme så langt frem på Googles søgeresultater som muligt. Men det kan tage op til et halvt år, før du ser frugten af dine anstrengelser, og det har de færreste råd til at vente på.
På workshoppen viser vi dig, hvordan du kommer sikkert i gang med Google AdWords.
På workshoppen guider vi dig gennem opstarten af din første AdWordskampagne til din webshop. Du sidder med din egen bærbare computer og arbejder konkret på din AdWordskampagne under kyndig vejledning af en AdWordsekspert, der kan give dig tips og tricks til, hvordan du får lavet den bedste mulige kampagne til din webshop.
|
Esbjerg, Deloitte (Esbjerg)
Torsdag, 27. november 2014 08:30 - 10:30
Bogholderi og regnskab kan være tidskrævende og for mange en besværlig disciplin. Tag på gratis workshop og bliv rustet til at benytte e-conomic som regnskabsprogram. Dit bogholderi bliver meget lettere.
Deloittes konsulenter gennemgår på denne workshop, hvordan du kommer godt i gang med e-conomic med de rigtige opsætninger og indstillinger, der passer til dig og din virksomhed.
Med e-conomic kan du tilpasse dit regnskabsprogram, så får du alle de funktioner, som du har behov for.
Kurset er rettet mod selvstændige, små og mellemstore virksomheder, der oplever, at de bruger for meget tid på bogholderi
|
Deloitte, Slagelse (Slagelse)
Onsdag, 26. november 2014 09:30 - 12:30
Hvis du vil have kunder i din webshop, skal du være synlig på nettet - det siger sig selv! Men det kan være svært at få en topplacering i Googles søgemaskine.
Mange arbejder hårdt med søgemaskineoptimering (SEO) for at komme så langt frem på Googles søgeresultater som muligt. Men det kan tage op til et halvt år, før du ser frugten af dine anstrengelser, og det har de færreste råd til at vente på.
På workshoppen viser vi dig, hvordan du kommer sikkert i gang med Google AdWords.
På workshoppen guider vi dig gennem opstarten af din første AdWordskampagne til din webshop. Du sidder med din egen bærbare computer og arbejder konkret på din AdWordskampagne under kyndig vejledning af en AdWordsekspert, der kan give dig tips og tricks til, hvordan du får lavet den bedste mulige kampagne til din webshop.
|
Deloitte, Silkeborg (Silkeborg)
Onsdag, 26. november 2014 09:00 - 13:00
Du kender målet, at tjene mest muligt på en webshop, men vejen dertil er belagt med masser af taktiske og praktisk opgaver og overvejelser. Nu har du muligheden for at komme i gang med eksperthjælp. Du får en komprimeret introduktion til at drive webshop samt hvilke udfordringer du står over for og bør forholde sig til.
Workshoppen tager udgangspunkt i, at du endnu ikke har en webshop eller erfaring med e-handel, og det at eje og administrere en webshop. Går du med tanker om at starte din egen webshop, og vil du vide hvad det kræver, og hvordan en webshops administration fungerer, er dette workshoppen for dig.
På workshoppen tager vi udgangspunkt i DanDomains WebShop, men har du endnu ikke valgt løsning - eller valgt en anden udbyder - vil der stadig være masser at relevant indhold i løbet af de fire timer, workshoppen varer.
Målet er, at du får bedre forudsætninger for at lykkedes med din webshop, og at du bruger din tid og dine ressourcer, hvor det har størst effekt. Midlet er en blanding af konkrete værktøjer og strategiske udfordringer af dine egne idéer.
|
København, Deloitte (København S)
Tirsdag, 25. november 2014 08:30 - 10:30
Bogholderi og regnskab kan være tidskrævende og for mange en besværlig disciplin. Tag på gratis workshop og bliv rustet til at benytte e-conomic som regnskabsprogram. Dit bogholderi bliver meget lettere.
Deloittes konsulenter gennemgår på denne workshop, hvordan du kommer godt i gang med e-conomic med de rigtige opsætninger og indstillinger, der passer til dig og din virksomhed.
Med e-conomic kan du tilpasse dit regnskabsprogram, så får du alle de funktioner, som du har behov for.
Kurset er rettet mod selvstændige, små og mellemstore virksomheder, der oplever, at de bruger for meget tid på bogholderi
|
Vitus Bering Innovation Park, Horsens (Horsens)
Torsdag, 20. november 2014 09:30 - 12:30
Hvis du vil have kunder i din webshop, skal du være synlig på nettet - det siger sig selv! Men det kan være svært at få en topplacering i Googles søgemaskine.
Mange arbejder hårdt med søgemaskineoptimering (SEO) for at komme så langt frem på Googles søgeresultater som muligt. Men det kan tage op til et halvt år, før du ser frugten af dine anstrengelser, og det har de færreste råd til at vente på.
På workshoppen viser vi dig, hvordan du kommer sikkert i gang med Google AdWords.
På workshoppen guider vi dig gennem opstarten af din første AdWordskampagne til din webshop. Du sidder med din egen bærbare computer og arbejder konkret på din AdWordskampagne under kyndig vejledning af en AdWordsekspert, der kan give dig tips og tricks til, hvordan du får lavet den bedste mulige kampagne til din webshop.
|
Deloitte, Slagelse (Slagelse)
Onsdag, 19. november 2014 11:00 - 15:00
Du kender målet, at tjene mest muligt på en webshop, men vejen dertil er belagt med masser af taktiske og praktisk opgaver og overvejelser. Nu har du muligheden for at komme i gang med eksperthjælp. Du får en komprimeret introduktion til at drive webshop samt hvilke udfordringer du står over for og bør forholde sig til.
Workshoppen tager udgangspunkt i, at du endnu ikke har en webshop eller erfaring med e-handel, og det at eje og administrere en webshop. Går du med tanker om at starte din egen webshop, og vil du vide hvad det kræver, og hvordan en webshops administration fungerer, er dette workshoppen for dig.
På workshoppen tager vi udgangspunkt i DanDomains WebShop, men har du endnu ikke valgt løsning - eller valgt en anden udbyder - vil der stadig være masser at relevant indhold i løbet af de fire timer, workshoppen varer.
Målet er, at du får bedre forudsætninger for at lykkedes med din webshop, og at du bruger din tid og dine ressourcer, hvor det har størst effekt. Midlet er en blanding af konkrete værktøjer og strategiske udfordringer af dine egne idéer.
|
(Slagelse)
Onsdag, 19. november 2014 09:30 - 12:30
Kampagnestyring og basal optimering en trin-for-trin-guide så du får styr på dine AdWords-kampagner. Denne workshop er for dig, der allerede bruger AdWords som en del af din markedsføring. Nu ønsker du konkret og målrettet hjælp til at optimere udbyttet. Du har stiftet bekendtskab med AdWords og har kørt eller kører AdWords-kampagner.
|
(København K)
Tirsdag, 18. november 2014 09:30 - 12:30
Kampagnestyring og basal optimering en trin-for-trin-guide så du får styr på dine AdWords-kampagner. Denne workshop er for dig, der allerede bruger AdWords som en del af din markedsføring. Nu ønsker du konkret og målrettet hjælp til at optimere udbyttet. Du har stiftet bekendtskab med AdWords og har kørt eller kører AdWords-kampagner.
|
Vitus Bering Innovation Park (Horsens)
Onsdag, 12. november 2014 09:00 - 13:00
Du kender målet, at tjene mest muligt på en webshop, men vejen dertil er belagt med masser af taktiske og praktisk opgaver og overvejelser. Nu har du muligheden for at komme i gang med eksperthjælp. Du får en komprimeret introduktion til at drive webshop samt hvilke udfordringer du står over for og bør forholde sig til.
Workshoppen tager udgangspunkt i, at du endnu ikke har en webshop eller erfaring med e-handel, og det at eje og administrere en webshop. Går du med tanker om at starte din egen webshop, og vil du vide hvad det kræver, og hvordan en webshops administration fungerer, er dette workshoppen for dig.
På workshoppen tager vi udgangspunkt i DanDomains WebShop, men har du endnu ikke valgt løsning - eller valgt en anden udbyder - vil der stadig være masser at relevant indhold i løbet af de fire timer, workshoppen varer.
Målet er, at du får bedre forudsætninger for at lykkedes med din webshop, og at du bruger din tid og dine ressourcer, hvor det har størst effekt. Midlet er en blanding af konkrete værktøjer og strategiske udfordringer af dine egne idéer.
|
|