La Oficina (Frederiksberg C.)
Tirsdag, 12. juni 2012 16:30 - 18:30
At få sat dine priser ordentligt fra starten er en udfordring for mange selvstændige. Lær derfor på dette kursus en model til at regne din timepris ud! Her finder du også ud af, hvorfor det er ekstremt vigtigt, at du tager dig ordentligt betalt. Både for dig, din virksomhed og dine kunder.
Og med den rette markedsføring og indpakning, bliver dit konkurrenceparameter ikke længere at være den billigste, men at være den bedste.
|
DANA (Værløse)
Torsdag, 07. juni 2012 09:00 - 12:30
Når du holder kundemøder, oplæg eller underviser, skal du få tilhørerne til at leve sig ind i det du fortæller. SÅ trænger du igennem med dit budskab! Det er ikke nok at kommunikere effektivt, du skal også kunne påvirke folks følelser uden, at det bliver for meget. Men hvordan gør man det?
|
Deloitte, Arosgaarden (Aarhus C.)
Onsdag, 06. juni 2012 09:00 - 12:30
Når du holder kundemøder, oplæg eller underviser, skal du få tilhørerne til at leve sig ind i det du fortæller. SÅ trænger du igennem med dit budskab! Det er ikke nok at kommunikere effektivt, du skal også kunne påvirke folks følelser uden, at det bliver for meget. Men hvordan gør man det?
|
Marselisborg Centret (Aarhus C)
Mandag, 21. maj 2012 16:30 - 18:30
At komme i de lokale medier med din gode historie, er mange penge værd. Du styrker kendskabet til din virksomhed, dit produkt, din troværdighed og potentielle kunder vil husker dig. Hvis din lille virksomhed har et begrænset PR-budget, er de lokale medier, måske dem du skal satse på. Men hvordan trænger man igennem til journalisterne og får taletid?
|
DANA, "Slagteriet" (Vejle)
Tirsdag, 15. maj 2012 13:00 - 16:00
Sådan får du du tid til at drive din forretning frem og overblik til at træffe de rigtige beslutninger! Enkle administrative rutiner er rygraden i en hver sund virksomhed. Mens rod og forvirring modsat kan tage luften ud af enhver virksomhed.
|
Visma (tidl. Mamut) (København S.)
Torsdag, 10. maj 2012 09:00 - 12:00
Kend dine kunders online vaner. Så kan du træffe de rigtige beslutninger første gang. Google Analytics er værktøjet, der kan give dig denne indsigt!
På denne workshop Google Analytics for begyndere introduceres du til de grundlæggende principper bag webanalyse.
|
Deloitte (Aalborg SV)
Tirsdag, 08. maj 2012 18:00 - 21:00
Har du behov for flere kunder? Så kom med på gå hjem-møde om salg og få idéer og værktøjer til det. Jørgen S. Lauritsen fra Optimax, der rådgiver om forretnings- og salgsudvikling, giver tips til hvordan du får flere kunder.
Dit udbytte: Jørgen S. Lauritsen giver dig et overblik over, hvordan du kan blive mere effektiv i dit salgsarbejde og bedre til at lukke ordren.
- Sådan starter du dialogen med en mulig kunde - Sådan afdækker du hans behov - Sådan behandler du indvendinger - Sådan lukker du ordren!
|
La Oficina (Frederiksberg C.)
Onsdag, 02. maj 2012 16:30 - 18:30
At komme i de lokale medier med din gode historie, er mange penge værd. Du styrker kendskabet til din virksomhed, dit produkt, din troværdighed og potentielle kunder vil husker dig. Hvis din lille virksomhed har et begrænset PR-budget, er de lokale medier, måske dem du skal satse på. Men hvordan trænger man igennem til journalisterne og får taletid?
|
Deloitte (Kolding)
Torsdag, 26. april 2012 18:00 - 21:00
Har du behov for flere kunder? Så kom med på gå hjem-møde om salg og få idéer og værktøjer til det. Jørgen S. Lauritsen fra Optimax, der rådgiver om forretnings- og salgsudvikling, giver tips til hvordan du får flere kunder.
Dit udbytte: Jørgen S. Lauritsen giver dig et overblik over, hvordan du kan blive mere effektiv i dit salgsarbejde og bedre til at lukke ordren.
- Sådan starter du dialogen med en mulig kunde - Sådan afdækker du hans behov - Sådan behandler du indvendinger - Sådan lukker du ordren!
|
Deloitte - Arosgaarden (Aarhus C)
Onsdag, 25. april 2012 18:00 - 21:00
Har du behov for flere kunder? Så kom med på gå hjem-møde om salg og få idéer og værktøjer til det. Jørgen S. Lauritsen fra Optimax, der rådgiver om forretnings- og salgsudvikling, giver tips til hvordan du får flere kunder.
Dit udbytte: Jørgen S. Lauritsen giver dig et overblik over, hvordan du kan blive mere effektiv i dit salgsarbejde og bedre til at lukke ordren.
- Sådan starter du dialogen med en mulig kunde - Sådan afdækker du hans behov - Sådan behandler du indvendinger - Sådan lukker du ordren!
|
|