stinelvestergaard har ikke indsendt nogle historier!
stinelvestergaard
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med ang. trustpilot. Vi er enige om at kunden skal fremvise et ordre nummer for at kunden har haft en købsoplevelse og derved kan lave en anmeldelse på trustpilot. Vi har haft en kunde som har lavet en ordre, og derved accepteret vores betingelser (som iøvrigt følger lovgivningen og vi er e-mærket), hvor hun skriver at hun ønsker først at returretten skal gælde fra flere x uger, og hvis vi ikke kan gøre det, ønsker hun ordren annulleret. Det er desværre ikke muligt for os at tilbyde kunden dette, og vi aftaler at annullere ordren. Kunden laver en dårlig anmeldelse inde på trust pilot, og skriver rigtig dårligt om os. Vi har forsøgt at kontakte trust pilot, de svarede kun at kunden havde ret til at lave anmeldelsen når hun har et ordre nummer. Vi besvarede den henvendelse, men hørte ikke mere fra trust pilot. Spørgsmålet er om kunden har ret til at lave sådan en anmeldelse? Hun handler udenom de betingelser hun har accepteret ved køb? Dvs. hvis det er rimeligt/lovligt vil jeg kunne handle i en netshop, skrive krav i kommentar feltet, og hvis de ikke opfyldte disse vil jeg være i min gode ret til at stemple virksomheden med en dårlig anmeldelse offentlig? Jeg mener jo at an anmeldelse skal laves ud fra handelsforløbet som kunden kan forvente (accepterer ved køb), og ikke ud fra eget ønsket forløb. Mvh Stine