Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her

Profil for Tom P Jensen

Profilbillede
Tom P Jensen
Aminomedlem siden: 20-01-2010
Statistik
Indsendte historier: 0 Har afgivet 0 stemmer på historier
Antal kommentarer: 3 Har afgivet 4 stemmer på kommentarer
Tom P Jensen har ikke indsendt nogle historier!
Profilbillede Tom P Jensen

Jooo.....jahhhh.....Om det er en god ide eller ikke er vel en smagssag, men jeg undrer mig lidt over alle I friske unge menneske-iværksættere fuldstændig har overset en omstændighed: Manden får en masse gratis reklame! og det vel i første omgang en rigtig fed ide :-)... Og hvis det så går ned af bakke igen for ham som Thorborg spår, ja, så er han vel konge i sit eget kongerige og kan ophæve 
det forbud igen...og måske få lidt gratis reklame igen.....he he, de kloge snyder osv...., nu må vi se.
Jeg er personligt "trekvart", cafeer er ikke det vi bruger/spilder tiden her u west o på, kan I nu ha en god week end allesammen :-) 

 

 

Skrevet den 14-09-2013 18:08
 
Profilbillede Tom P Jensen

Jeg syntes du skal skrue bissen på overfor Trust Pilot, ellers kommer du ingen vegne. Nu ved jeg ikke hvordan den negative anmeldelses ordlyd er, men det er klart at hvis kunden;

1) bestiller en vare og dermed accepterer (lovlige) dine handelsbetingelse og 

2) derefter annulerer ordren fordi man ikke kan få sær-behandling 

3) og derefter offentligt afviver en negativ anmeldelse, er det / kan det være injurerende/usandt. (Afhængig af anmeldelsens ordlyd)

Og dermed er vejen banet for det, jeg syntes du skulle gøre: Brug lidt penge på din advokat og få ham til at skrive et brev til trust pilot om at de, efter din henvendelse om at få det fjernet, ved IKKE at gøre det er det ansvarspådragende overfor dig, med de konsekvenser det måtte have. 

Det er mit råd.

Skrevet den 04-09-2013 08:34
 
Profilbillede Tom P Jensen

Og trust pilot bruger osse en anden metode: Jeg har prøvet at lave en negativ anmeldelse af en meget stor dansk dansk ejet varehus´s webshop, hvor jeg modtog en forkert vare. Den var pæn, men negativ, den blev slettet med en kommentar om at sådan kunne man ikke skrive.... Jeg har før lavet en negativ anmeldelse af en større elektronikforretnings webshop, betydeligt mere negativ (fortjent!), den blev optaget uden problemer. Så Trust Pilot er misvisende og selektiv, det er helt sikkert, og visse kunne måske få den tanke at det kommer an på hvor meget man betaler Trust Pilot i honorar. Jeg er færdig med foretagenet, jeg tør ikke løbe risikoen for at mine evt. negative anmeldelser bliver brugt til at presse nogen virksomheder til at bruge Trust Pilots "rense-service" for at få fine fine anmeldelser..... Man burde måske ligefrem overveje at UNDGÅ webshops der bruger Trust Pilot af samme årsag?   

Skrevet den 28-08-2013 11:37
 
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere