Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
8
Boblerikon

Lær af Mærsk. Om personlig branding

Mærsk Mc-Kinney Møller var utroligt gennemført i sin personlige branding. Læs, hvorfor han konsekvent underspillede. Lær af hans tricks, evne til at speed-netværke og evne til hele tiden at komme igen.
Læs hele historien på www.kommunikationsforum.dk
Profilbillede
Martin Thorborg

Spændende artikel John, interessant læsning om personlig branding

Skrevet den 17-04-2012 20:07
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Boysen

Jeg tvivler nu på han "spillede"... sådan var han bare som person. Mærsk havde vel netop IKKE fokus på det personlige, men på at gøre det godt for andre (virksomheden, søfarten osv.)

Skrevet den 17-04-2012 20:07
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Martin Thorborg

Der tror jeg du undervurderer ham. Han var om nogen meget fokuseret på sit omdømme.

De bedste hilsner
Martin 

Skrevet den 17-04-2012 20:11
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Boysen

Hej Martin

Det kan du sgi sagtens have ret i.. jeg har kun hvad jeg sådan lige har oplevet i medierne, fx med operahuset, hvor han hverken ville portræteres eller på anden måde have en personlig tak hængende ved indgangen. 

Fantastisk læsning forresten, god artikel! 

 

Skrevet den 17-04-2012 20:18
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere