Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Thomas Rosenstand
Genialt - mindre kan ikke gøre det!
Rune Gjersvik
Hvor creepy :)
DesignYOU - Allan Hansen
Hvor nice ... det er sgu godt lavet. Må indrømme jeg ikke ville se den til at starte med men kunne ikke lade være!
René Halskov
Helt vildt genialt lavet.. godt tænkt
Lars Bachmann
Den er sgu godt lavet, men kan ikke rigtig se formålet med den? Hvem er afsender på den?
Hartly
Virkelig godt lavet - SUPER
Tiprocent.dk
Hvor er det godt tænkt og produceret. Glæder mig til at mange flere virksomheder går i gang med at benytte de spændende muligheder, der åbenbares for os her.
Christian
Shitfucker, man får jo lyst til at flytte til USA, så man kan købe sig en Glock og beskytte sig selv efter det her! :-)
Jesper Sølund
Genialt!
Suzan Schmidt
WTF!!! Jeg sidder her med svedige hænder! Det var godt nok skummelt....
Dorte Winther Hansen
Fanfuckingtastisk - Helt vildt :o)
Gita Street
GYS! :-D
Allan Bidault
Meget godt lavet, men med de store ord det har fået med på vejen, havde jeg forventet at den sluttede med noget Google streetview af min adresse, eller andet der kunne gøre det endnu mere "personligt"
Hvad sker der efter en time? Det gad jeg ikke vente på....
Jakob Horn
Jeg synes heller ikke det var det store. I hvert fald ikke hvad det var blevet talt op til her i tråden. Nogle billeder fra min offentlige profil krydsklippet med nogle billeder af en psykopat, som kunne være lavet af en dygtig gymnasieklasse i mediefag. Åh ja, og så den yderst hemmelige oplysning, at jeg bor i København, en oplysning som har været tilgængelig i langt flere detaljer siden udgivelsen af den første telefonbog.
Havde ligesom Allan Bidault forventet, at han ville stige ud af bilen på min adresse hentet fra Streetview.
Har i hvert fald meget svært ved at se det banebrydende i kampagnen, som gjorde at jeg ligefrem skulle varsles om den pr email.
Intels Museum of Me: http://www.intel.com/museumofme/r/index.htm og svensk TVs tak-fordi-du-betaler-licens har begge nogle år på bagen og er i mine øjne mindst ligeså blærede.
Og hey, Amino / Martin Thorborg. En viral kampagne er ikke viral før den har spredt sig. Man kan ikke lave en viral kampagne. Man kan lave en kampagne og krydse fingre for, at den spreder sig viralt. Bare en lille kæphest :-)
Marianne Lohse
FUCK hvor er det altså livagtigt!
Det var godt nok gys at se min egen Facebook profil i hænderne på en "morder", jeg grinede helt fjollet, fordi jeg ikke lige vidste hvordan jeg skulle tackle fornemmelsen som rislede gennem kroppen. En gysen og samtidig en vild forbavselse over at være "næste offer" i en syg mands hjerne - WOW!
Ligesom man tror det er overstået, får man lige skovlen med navnet på næste offer i ens vennekreds, det er altså bare for creepy! Fantastisk godt udtænkt!
Den ryger hele vejen rundt til venner og familie, det er bare for vildt!
Lars Juul Madsen
Rigtig fedt lavet..
Jeg har for nyligt set to danske eksempler, hvor brugeren bliver en del af kampagnen. (Dog ikke brugt med billeder som i den her.)
Viral video med Casper Christensen, hvor man skal hjælpe ham efter en druktur, virkelig godt lavet.
www.krak.dk/jagten/
Telmores direktør kampagne, hvor man blev ført rundt på gangene, og til sidst skulle udfylde et dokument, der blev lagt foran en i videoen: Kampagnen er desværre stoppet, og man kan ikke prøve det mere.
https://www.telmore.dk/direktionsgangen
Den fedeste jeg har set, er dog fra Sverige, hvor man kunne vinde en MINI bil, hvis man efter en uge var den der "havde" bilen. Det hele foregik over iPhone. Jeg får helt kuldegysninger af at tænke på, hvor genialt det er lavet.
http://www.youtube.com/watch?v=mkkd-QRtQHE
Benjamin Ravn
Den er pisse godt lavet, og jeg må indrømme, at selvom jeg var indstillet på, at den ville være skummel, så overraskede den meget, og blev alligevel meget nærgående og skummel.
Kim Vinberg
Wuhu. fik vist en oversigt af nogle venner og min væg som var en del forkert. Så en "adresse" (Copenhagen 17) - en bil med et tomt billede. Men meget smart fundet på for dem den virker på.
Frands
Jeg synes stadig, at den absolut fedeste kampagne jeg har set var Pisang Ambon "Rock the place" som blev vist på http://www.rockthepalace.com/ - det kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=aggyhcVkMeo
Man blev bedt om at indtaste navn og telefonnummer, og pludselig ringede telefonen og en stemme sagde et eller andet i stil med "you gotta talk to them".
Den kampagne vi ser her, er som tidligere nævnt ikke noget specielt nytænkende. Det er da udemærket lavet og ser meget skægt ud, men hvis man selv er koder så ved man hvor let det er at trække de data ud når brugeren giver accept til det.
"The Wilderness Downtown" er bestemt også værd at se: http://thewildernessdowntown.com/
(Den virker som den skal i Safari og Chrome, jeg har ikke testet andre browsere. Men den gør i stor stil brug af HTML5 så lad være med at brug en gammel browser)
Frank Rasmussen
Hehe det sejt. Glædelig Halloween. MUHAAAAAA
Rasmus T. Nicolaisen
Det er mega' fedt!!
Slettet bruger
Viral markedsføring er et begreb indenfor afsætnings-faget :) At sprede et budskab/markedsføring over bl.a. sociale medier via deling og mund til mund. Så her må jeg give ham ret - men giver dig ret i flere punkter af Dit
Sebastian Stoll
Hvad sker der?
Der sker ikke noget ved mig, når jeg trykker på den?
Jimi Hove
Der sker heller ikke noget, har prøvet i forskellige browsere..
Martin Thorborg
Jeg havde selv lidt problemer, men hvis man venter længe nok, så virker den (for mig).
Den er nok sygt overbelastet, så have tålmodighed.
Jimi Hove
Jeg giver den noget tålmodighed, tak..
Alexander M. Andersen
Jeg kunne ikke se den i morgen kl. 0500, og det var da godt jeg ikke gjorde det, så var det hurtigt ud af døren :-D
Meget imponerende må man sige.. Den er alt for fed..
Kurt Løfquist
Mangler en slutning? Googels julekort er faktisk bedre, men jeg kan da godt se nogle muligheder, dog skulle der være en mening - en slutning, så havde den været god.. Venter stadig det enten ringer på døren eller googles streetview kommer ind i billedet..
Heidi Graff
Ha ha creepy...
Kevin Ørskov
Jeg kan ikke rigtig få det til at virke :/
Jørgen Linnet
Virkelig cool! Den må ha kostet kassen at lave?
Gentle Expert
arghhhh :D
Mega skræmmende .. lidt af la: Result of the IRL crime anno 2050
Àsgeir Gunnarsson
Rigtigt godt eksempel på hvad facebook + flash + xml kan bruges til.