Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
1
Boblerikon

Rapport: Reklameavisen er død i 2015

To lektorer fra CBS fælder hård dom over de trykte reklamers fremtid. I dag siger 28 procent af de danske husstande ”Nej tak til reklamer”, og tallet vokser støt.
Læs hele historien på epn.dk
Profilbillede
Ukendt
Supermarkederne har tidligere undersøgt mulighederne, men salgstabet oversteg produktionen af reklamer betydeligt. Man bliver i dag ej heller fritaget for reklamer, selvom man har et nej tak på sin postkasse :/ Det indgreb har egentlig bare gjort, at man adresserer reklamerne og dermed smider flere penge i PostDanmarks monopol.
Skrevet den 17-04-2013 12:56
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
OP STEMMER
Kenneth BoysenBoysen
NED STEMMER
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere