Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Henrik Nielsen
Som Thorborg selv siger, så vil branding nok altid være nødvendigt på den ene eller den anden måde. I hvertfald når vi snakker lavprisprodukter, som rent økonomisk/interessemæssigt ikke betyder noget særligt for os. Hvis der er 5 forskellige mærker toiletpapir med nogenlunde samme pris, så vil vi sandsynligvis vælge det mærke der siger os mest (måske har vi set en reklame i fjernsynet) - men, hvis vi nu lige havde snakket med et par venner forinden, om toiletpapir, og de havde sagt at LAMBI er helt fantastisk at tørre røv i, så vil det nok være det vi smider ned i indkøbskurven! Men det vil nok aldrig ske med ALLE lavprisprodukter ;-)
Men ja, det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig! :-)