Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
6
Boblerikon

Martin Thorborg: Branding for eksklusive varer er mindre væsentligt

Spændende tilgang til det at brande sig. Måske er grundlaget for, at alt i fremtiden bliver viralt, tilstede! Hvad mener du? Kommentér ;-)
Læs hele historien på www.ivaerk-tv.dk
Profilbillede
Henrik Nielsen

Som Thorborg selv siger, så vil branding nok altid være nødvendigt på den ene eller den anden måde. I hvertfald når vi snakker lavprisprodukter, som rent økonomisk/interessemæssigt ikke betyder noget særligt for os. Hvis der er 5 forskellige mærker toiletpapir med nogenlunde samme pris, så vil vi sandsynligvis vælge det mærke der siger os mest (måske har vi set en reklame i fjernsynet) - men, hvis vi nu lige havde snakket med et par venner forinden, om toiletpapir, og de havde sagt at LAMBI er helt fantastisk at tørre røv i, så vil det nok være det vi smider ned i indkøbskurven! Men det vil nok aldrig ske med ALLE lavprisprodukter ;-) 

Men ja, det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig! :-)

Skrevet den 19-10-2011 11:51
Er kommentaren brugbar? 2       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere