følge en ny opgørelse fra forbrugermagasinet Tænk tror otte ud af ti danskere, at alle varer i de ugentlige tilbudsaviser er på tilbud - dvs. at prisen i avisen er under den pris, butikken normalt ville tage for varen. Læs hele historien på borsen.dk
Der er ingen tilbud i denne verden, alt har bar én pris. Man skal ikke se et tilbud, som et tilbud, men bar bedømme det, som én pris. Mange store kæder har nemlig en bred tolkning af hvad der er et tilbud.
Remy
Det kan vel ikke overraske nogen.
John Nielsen
Nej, det ligger ligsom i konceptet "Faste lave discountpriser" :-)
Et tilbud er defineret ved, at det er billigere end normalt i butikken.
Dicountkæderne Lidl, Rema 1000, Fakta, Aldi, Kiwi og Netto kører jo med koncepter med faste lave priser på forskellige varegrupper.
Det er muligt, at familien Danmark ved et samlet indkøb af de sædvanlige dagligvarer ikke sparer alverden i det samlede husholdningsbudget.
Men ifølge denne artikel i JP fra sidste år, er det stadig billigst at handle ind i discountkæderne - tilbud eller ej.
Àsgeir Gunnarsson
Der er ingen tilbud i denne verden, alt har bar én pris. Man skal ikke se et tilbud, som et tilbud, men bar bedømme det, som én pris. Mange store kæder har nemlig en bred tolkning af hvad der er et tilbud.