Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Jacob Rohde
Virker smart lavet.
Thomas Hedegård Andersen
Så bliver www.downtown.dk og www.sweetdeal.dk sikkert også nedlagt af kæmpen. Men lyder spændende og tak for linket.
Vh
Thomas
Peter Assentorp
Det er nemlig rigtig smart og der kan komme en masse fede business cases ud af det. F.eks. hvis man siger til sine gæster på et Hotel, at de kan opnå gratis morgenmad, hvis de checker ind via. deres mobiltelefon. Herefter kommer der et post ud til alle deres venner, der viser hvor de er. En forhåbenlig glad kunde der har checket ind og markedsføring ud til hundredevis/tusindevis via. facebook.
JoeyMoe
Vi er alle forbrugere. Naturligvis må man begræde en sådan udvikling.
Det er absolut ikke i hverken forbrugernes, din eller min interesse med denne service.
Det betyder at almindelige forbrugere, som klogeligt ikke ønsker at checke in på McDonalds, 7Eleven etc.
Dette koncept er udelukkende i Facebook og dets annoncørers interesse. Man kan kun håbe, at man lovgivningsmæssigt får sat en stopper for services som denne.