Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
igang
Jeg forstår ærligt talt ikke kritikken, Hvis Apple leverede super hurtig service til fantastiske priser, ville han jo ikke have meget at lave.
Vi er vilde med at Apple er langsomme og dyre, og vi håber at de skruer endnu mere op for charmen.
Men Christina Poulsen har en rigtig god pointe i at hun ikke ved hvem der kigger i hendes data, når hun sender sin telefon til reparation hos Apple. Faktisk bedre end hun selv er klar over. Apple reparerer ikke telefoner, men ombytter dem. Hvad sker der med de telefoner de bytter? Hvem har adgang til data på telefonen? Og hvordan håndteres de? De er jo rigtigt interessante spørgsmål, især for firmatelefoner der indleveres med følsomme oplysninger, men selvfølgelig også for privatpersoner der har telefonen fyld med personlige oplysninger, billeder osv.
Det kunne være interessant at få svar på hvad der sker med disse telefoner og data. Især fordi vi har set klare tegn på at Apple sender renoverede iPhones i cirkulation igen, der sælges som nye. Der sjuskes desværre en gang i mellem med renovationen, hvilket vi har forskellige former for billeddokumentation på, så hvilken sikkerhed har man for at der ikke også sjuskes med håndteringen af personlige data?
Det synes jeg er langt mere interessant, end at Apple sjofler deres kunder :o)