Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
1
Boblerikon

Top 25 i Danmarks største kundeanalayse

Her er de 25 danske service- og retailvirksomheder, der er bedst til kunder i 2014. Tallene er hentet i Customer Centric Survey 2014. 2 webshops i blandt nr 25.. Kun én dansk på 8. pladsen over højeste service i landet. NiceHair.dk
Læs hele historien på www.customercentric.dk
Profilbillede
Nicolai Frisch

Betaler selskaberne for at blive analyseret eller hvem udvælger hvilke selskaber som skal med i kunde-analysen. Fx bliver "årets stærkste brand" jo kun udvalgt mellem dem som betaler 50.000 eller mere for at være med i analysen, og så er det jo knap så objektiv en udvælgelse. Virker i hvert fald underligt at der kun er én webshop med.

Skrevet den 25-09-2014 16:37
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
OP STEMMER
simsevuSimon Elkjær
NED STEMMER
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere