Her er de 25 danske service- og retailvirksomheder, der er bedst til kunder i 2014. Tallene er hentet i Customer Centric Survey 2014.
2 webshops i blandt nr 25.. Kun én dansk på 8. pladsen over højeste service i landet. NiceHair.dk Læs hele historien på www.customercentric.dk
Betaler selskaberne for at blive analyseret eller hvem udvælger hvilke selskaber som skal med i kunde-analysen. Fx bliver "årets stærkste brand" jo kun udvalgt mellem dem som betaler 50.000 eller mere for at være med i analysen, og så er det jo knap så objektiv en udvælgelse. Virker i hvert fald underligt at der kun er én webshop med.
Nicolai Frisch
Betaler selskaberne for at blive analyseret eller hvem udvælger hvilke selskaber som skal med i kunde-analysen. Fx bliver "årets stærkste brand" jo kun udvalgt mellem dem som betaler 50.000 eller mere for at være med i analysen, og så er det jo knap så objektiv en udvælgelse. Virker i hvert fald underligt at der kun er én webshop med.