Så er det slut med snyd og forud krydset check-boxes. Personligt mener jeg det er en glimrende regel, da det kun kan skabe problemer! Læs hele historien på www.bbc.co.uk
Kun skaber problemer? Du har vist aldrig haft en nyhedsliste hvor du gerne ville have modtagere til :)
Nej det giver masser af tilmeldinger og har kun gode erfaringer med dette. Og ja, det giver også tilfredse læsere når de fx. modtager int. nyheder fra shoppen de har handlet i, som fx. er opdatering omkring deres produkter.
Boysen
Kun skaber problemer? Du har vist aldrig haft en nyhedsliste hvor du gerne ville have modtagere til :)
Nej det giver masser af tilmeldinger og har kun gode erfaringer med dette. Og ja, det giver også tilfredse læsere når de fx. modtager int. nyheder fra shoppen de har handlet i, som fx. er opdatering omkring deres produkter.
Slettet bruger
Det er ikke det artiklen beskriver.. Du har misforstået den..
Hvis du læser den er der et eksempel med flyselskaber som har auto checked deres rejseforsikring.. Lovgivningen rammer ikke gratis ydelser..
Boysen
pis der var jeg for hurtig!, sorry Andreas, kan ikke ændre til thumbs up i stedet :(
Slettet bruger
Det går nok :)
John Nielsen
@Boysen, jo du klikker bare på "Thumbs down" igen. Så bliver den fjernet. Herefter klikker du på "Thumbs up". :-)
Boysen
ahhh tak John :)
John Nielsen
@Boysen: :-) Det er en ganske god feature, hvis man kommer til at klikke forkert.