Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Diverse & Politik |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Jacob Rohde
Kan jo være en fejl...men lad os se...
sponsorplay
Jeg mener at bøderne nogle gange er lidt urimelige. Alle kan lave fejl og havde det været en almindelig webshop så slap de sikkert med en løftet pegefinger og eventuelle bøder ville slet ikke være i samme størrelsesorden som de bøder, der uddeles til teleselskaberne.
BusinessMaroc
@Nicolaj - Nu er almindelige webshops jo ikke ligefrem dem der i årevis har informeret forbrugerne fejlagtigt eller umuliggjort almindelig god handel. Teleselskaberne er nok de mest udskældte, og sjældent uden grund. Er efterhånden sikker på at de overgår brugtvognsforhandlerne i antal klager.
Der findes talrig eksempler på de ændrer vilkår uden at gøre opmærksom på det, giver fejlagtige informationer, forsinker portering og alt i alt i nogle tilfælde gør hvad de kan for at det skal være en kedelig oplevelse at være mobilkunde.
Da der gang på gang på gang er sager af den slags, så kan det undre folk som mig, at man er så amatøragtig at man IKKE har styr på sine ting. Det er jo ligeså tåbeligt som bankrøveren der stadig ikke kan forstå den straf han får hver gang han laver et bankrøveri.
3 og ligesindede har rigeligt råd til at ansætte folk til at sørge for at disse ting er i orden. Og havde de selskaber brugt penge på det frem for at betale bøder, så var udfordringen mindre. Man kan ledes hen i retning af, at det kan betale sig ikke at følge lovgivningen, og hvis det er tilfældet så er skærpede bøder og til sidst fængselstraf den eneste vej frem.
Det kan ikke have sin rigtighed at FOM igen og igen og igen skal belastes med sager grundet sjusk :)