E-mail markedsføring er et ikke et spørgsmål om at sende en e-mail ud og vente på, at der falder guld ned fra himlen. E-mail markedsføring skal have en klar strategi og der er mange ting du skal overveje... Læs mere
Hej igen. Undskyld jeg ikke skriver så meget for tiden - men sådan er det. Tak fordi du sparket mig i røven Anja Lysholm ;) havde jeg sgu nok behov for denne gang.... I dag vil jeg fortælle om hvor stor effekt nyhedsbrev... Læs mere
Emnelinjen kan du bruge til at dine kunder åbner dit nyhedsbrev. Og da emnelinjer er en stor nøglefaktor for at dine e-mails bliver åbnet, kan du se mine 5 tips for at flere klikker og folk læser dit nyhedsbrev.... Læs mere
E-mail er et grønt valg, fordi det fjerner brugen af papir og fossile brændstoffer, der anvendes i leveringen. Forskning viser, at marketingsfolk sparer 60% til 80% på deres budget ved at skifte deres papir-baseret markedsføring... Læs mere
Man skal jo starte et sted, start f.eks. med at spørge alle dine kunder, om de ikke har lyst til at modtage dit nyhedsbrev. Du vil højt få et “nej” og de fleste ville sige ja. Placer tilmeld formular på... Læs mere
Sociale medier udgør en alvorlig trussel mod internettets første og mest succesfulde applikation: E-mail. I denne artikel holder vi e-mail markedsføring op mod sociale medier. Den sociale revolution Når vi taler... Læs mere
Et godt e-mail nyhedsbrev kan være en af de mest effektive måder at få nye kunder på, det enestående ved nyhedsbrevet er at modtageren selv har bedt om det - det giver dig et rigtig godt udgangspunkt for at... Læs mere
Man skal ofte tænke på at nyhedsbrevet ikke bliver for lang. Mange mennesker kan ikke lide at nyhedsbreve som er alt for lange. Jeg plejer ofte at sige, at et nyhedsbrev må ikke være længere end et A4 papir... Læs mere
Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang med e-mail markedsføring? I denne artikel stiller vi skarpt på faldgruber, fordele og andre begyndertips du skal være opmærksom på, før du sender dine e-mails... Læs mere