Emnelinjen kan du bruge til at dine kunder åbner dit nyhedsbrev. Og da emnelinjer er en stor nøglefaktor for at dine e-mails bliver åbnet, kan du se mine 5 tips for at flere klikker og folk læser dit nyhedsbrev.
1: Brug emnelinjen til personalisering så som fornavn.
Eks: Hej *Kundenavn* spar op til 50% på udvalgte produkter
2: Længden på dit emnelinje skal være kortfattet. Jeg anbefaler at man ikke overgår mere end 50 tegn
3: Nævn hvilken fordele eller tilbud dine kunder kan forvente i nyhedsbrevet
4: Call-to-Action opfordring til handling i dit emnelinje det vil gøre at folk ønsker at åbne den. Eks: I stedet for at skrive: ”Læs mere om januarudsalg” – Kunne du skrive: ”Se hvor mange penge du kan spare i januar”
5: Genbrug ikke den samme emnelinje igen og igen, test dine emnelinjer og se hvad dine kunder reagerer bedst på.