Er du også træt og ked af den, at den service du får de steder, hvor du er
kunde, borger eller patient, ikke lever op til, hvad man som minimum kan
forvente og forlange?
Igennem mange år har vi oplevet et skred i kundeservicen.
Et skred i den forkerte retning.
Det er desværre blevet hverdag som kunde, at møde f.eks. en ekspedient,
en servicemedarbejder,
håndværker eller offentlig ansat, eller andet, hvor nærvær, engagement
og lysten til at hjælpe, mangler.
Det gør John Harmsen fra Salgstræner.dk nu noget ved.
Bedre Service Tak er et nyt tiltag, der skal sikre os alle en bedre oplevelse,
der hvor vi handler.
På siden BedreServiceTak.dk kan du læse fortællinger fra hverdagen,
hvor både mindre gode og godeoplevelser deles.
For heldigvis findes der også god service.
Motivering Positivt
Hos Bedre Service Tak vil vi gerne motivere alle, der har med kunder, gæster,
borgere eller patienter at gøre, til at gøre en ekstra indsats.
Det gør vi bl.a. med vores nye Takkekort. Med et Takkekort viser kunden,
at vi virkelig sætter pris på den gode service vi netop har modtaget.
Vil du hjælpe?
Bestil nogle gratis takkekort og start med at belønne de der gider at gøre
en forskel.
Læs mere om konceptet på BedreServiceTak, og følg vores kamp
for bedre service på Facebook.
John Harmsen
Salgstræner.dk