Kontakt information for PressWire ApS
Se e-mail adresse, website, Facebook profil m.m. - Klik her
PressWire ApS Naverland 2 2600 Glostrup
Kontakt virksomheden
Firmaprofil Sidst opdateret 18/08-11
Ejere og medarbejdere
De følger virksomheden
Mere
Produkter/Services
Kort
Naverland 2Glostrup 2600
Profil Statistik
Nyheder
Iværksættere med fokus på PR
18/08-11
Omtale i medierne kan give et afgørende skub fremad, når nye virksomheder skal etablere sig. Derfor er det vigtigt at kende medierne og lære om PR. Iværksættermessen Iværk&Vækst sætter fokus på, hvordan medier og iværksættere kan forbedre deres samarbejde. Når Multidata A/S er vært for iværksættermessen Iværk&Vækst i Forum den 9-10. september 2011, får samtlige udstillere mulighed for gratis at publicere en pressemeddelelse via PressWire. Det giver nye virksomheder chancen for at stifte bekendtskab med PR ganske gratis. ”For mange af de udstillere vil det være første gang, de prøver at udsende en pressemeddelelse. Vi har erfaring med, at den første pressemeddelelse en opstartsvirksomhed sender ud, bliver et afgørende tiltag. Det er blandt andet derfor, at vi i samarbejde med Multidata har valgt at give udstillerne denne mulighed,” siger PR-rådgiver Rene Hjetting fra PR-virksomheden PressWire. Udover den gratis udsendelse vil samtlige udstillere på messen få et gratis eksemplar af PressWires PR-håndbog, som giver tips, der er direkte anvendelige i hverdagen. Den beskriver, hvordan en god pressemeddelelse laves, hvordan det er muligt at udføre PR på et lavt budget, arrangere pressemøder, håndtere blogs og sociale medier og meget mere. ”Vi betragter stadig os selv som iværksættere ligesom rigtig mange af vores kunder. Derfor tror vi på, at vores tilbud til udstillerne på Iværk&Vækst kan gøre en forskel. – Og det bakkes op af Multidata, som også altid har haft fokus på de problemstillinger, nye virksomheder står overfor,” fortæller Rene Hjetting. Det er let at komme i gang: kontakt PressWire med pressemeddelelsen, som herefter vil blive publiceret og modtag PR-håndbogen. Hvis virksomhederne ikke selv har skrevet en pressemeddelelse, står PressWires journalister til rådighed, ligesom det er muligt at oprette medieovervågning og mange andre PR-services. ”For nye virksomheder er det ikke længere nok at være en haj på sit eget nicheområde. Man er i stigende grad nødt til at kommunikere sit budskab ud til omverdenen for at overleve i konkurrencen og for at udskille sig. Det er grunden til, at vi har indledt dette samarbejde med PressWire. Vi ved nemlig, at det kan være et helt afgørende konkurrenceparameter at holde pressen og andre interessenter løbende orienteret med nyheder,” siger Maja Bondensgaard fra Multidata.