Point Of Web

AB-test

Overvejer du hvad du kan gøre for at få flere kunder?
Ofte vil den første indskydelse være at øge sit markedsføringsbudget, men som webshop ejer er din konverteringsgrad mindst lige så vigtig. Vidste du, at hvis du øger din konverteringsgrad fra 2% til 3% har det samme effekt som at øge dit markedsføringsbudget med 50%?
Derfor er det essentielt at finde nye måder at øge sin konverteringsgrad på konstant. Til dette formål et AB-testing et helt elementært værktøj.
Hos Point of Web tilbyder vi at opstille og udføre AB-test for din webshop eller website løbende. Vi undersøger hvilke områder på din webshop som med fordel kan optimeres, hvorefter vi opstiller AB-test og analyserer hvilken effekt det nye tiltag har haft på konverteringsgraden.
Vi dokumentere naturligvis altid AB-testets effekt på konverteringsgraden og ikke mindst omsætningen. Dermed kan du få testet hvad der virker og hvad der ikke virker, inden du skal beslutte hvilke tiltag som skal implementeres permanent på din webshop. Du bruger derfor kun ressourcer på de ting der har en positiv indvirken på din konverteringsgrad.