Phoner2support ApS

Salgstræning i Telemarketing

Salgstræning i Telemarketing
RÆNING, TRÆNING, TRÆNING OG ATTER TRÆNING

Møde med kunden i den virkelige verden bør være nøje gennemtænkt og struktureret i den rigtige ramme. Det er ikke nok bare at ringe til kunde efter kunde hvis ikke man ikke gjort sig nogle grundlæggende overvejelser i hvad det er man vil med kunden, og hvordan man reelt har tænkt sig at bære sig an.

Alle virksomheder bør være mere opsøgende – men de bør samtidig forholde sig mere professionelt til hvorfor og hvordan de gør det.

Den enkelte sælger eller rådgiver bliver aldrig professionel hvis ikke det opsøgende salg bliver implementeret i en ramme som både er velovervejet og en naturlig del af dagligdagen på jobbet på lige fod med andre daglige arbejdsrutiner i virksomheden.

Opsøgende salg er en proces, hvor nøgleord som:

▪ Strategisk forberedelse,

▪ Vurdering af emneprofil

▪ Behovsafdækning

▪ Indvendiger

vedholdenhed er væsentlige faktorer for succes

VORES SALGSTRÆNING INDEHOLDER FØLGENDE:

▪ Rammesætning og Struktur

▪ Teori og mentaltræning

▪ Behovsafdækning – kunsten at stille spørgsmål så kunden taler

▪ Indvendingsbehandling

▪ Analyse af Købssignaler