Mødebooking hvordan ? - Jannich Rindom, Phoner2support - ekspert i telemarketing
08/11-17
I en vær opsøgende samtale med henblik på at skabe værdi formodtageren, er det vigtigt, at man gør sin forberedelse ordentligt.
Henrik Oxe en salgsmester Jannich Rindom har fulgt igennemen årrække udtaler. ”Succesen er iforberedelsen” Henrik Oxe understreger ved flere lejligheder, at det helt opimod 70 % af succesen som finder sted inden salget overhovedet er fortaget, ogJannich Rindom er ikke uenig!
Jannich Rindom udtaler; De fleste af os, har alle mødt enperson som overskred ens værdier, eller var uforberedt i forsøget på at skabekontakten via telefonen.
Derfor er det vigtigt, at man gør sin forberedelse, fordiman tager en andens tid.
Bagsiden af medaljen, hvis man ikke gør sit arbejde professioneltstiller man virksomheden som præsenteres i et dårligt lys.
Den person man har talt med, husker virksomheden negativt ogomtaler uden tvivl også virksomheden i sit eget professionelle netværk sådan.Det sker udelukkende på baggrund af ens egne handlinger, som oftes bunder sig udi manglede forberedelse udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing
De fleste elsker at tale om sig selv, eller den virksomhedman præsenterer. Så lad dem endelig det.
Brug det konstruktivt i forhold til din aktive lytning, detoftes her man danner sig et indtryk af personen og virksomheden som man gernevil skabe værdi for udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing.
Et salgspitch hører til i en skraldespand;
Hvis du ringer og bruger et salgspitch, som ikke erudarbejdet af dig selv, bør du kraftigt overveje om det måler sig med dineværdier og din egen tilgang til, hvordan en god dialog bør være!
Brug i stedet stikord som er din egne. Øvelse gør mester, øvdialogerne med kollegaerne, eller i dit eget netværk. Det meget mere personligtog nærværende end at læse op fra et manuskript. Du læser jo heller ikke op fraet manuskript, når du fører en samtale med familien, udtaler Jannich Rindom,ekspert i Telemarketing.
Jannich Rindom - Phoner2support