En virksomheds debitorfunktion er ofte meget central, da den understøtter løbende indbetalinger. Rutine og kontinuerlig opfølgning på dette område har stor betydning
I arbejdet med debitorfunktionens vedligeholdelse indgår bl.a. fakturering, registrering af indbetalinger, rykkerkørsler, telefonisk opfølgning, inkasso, korrespondance og indsigelser mellem virksomheden og dennes kunder.
Styring: Styring af debitorer kræver kontinuerlig opfølgning og standardiserede arbejdsgange. Vi har indarbejdet rutiner og faste processer i arbejdet med debitorstyring, som udføres i virksomheden eller fra vore kontorer i Herlev og Århus.
Udover det rutinemæssige arbejde, støtter vi også i opbygningen af bl.a. optimal udnyttelse af økonomisystemet, automatiske processer, udstedelse af rente- og gebyrnotaer samt rykkerskrivning. Ved debitorstyring af virksomheder med stor kundeportefølje etablerer vi ofte dataintegration eller udveksling af data, som giver vore kunder indblik i den øjeblikkelige situation. Assistance i debitorfunktionen udføres af vore kompetente medarbejdere med forståelse for en passende, men også præcis tone overfor virksomhedens kunder.