Firmaprofil
Sidst opdateret 20/01-17
Hos Cloud Customer Care får din virksomhed en dynamisk og proaktiv hjemmeside, der involverer dine besøgende - til en fornuftig pris.
Ved en proaktiv hjemmeside, involveres dine besøgende mere i din forretning, så de f.eks. kan servicere sig selv ved at downloade en brochure, tilmelde sig et nyhedsbrev, købe et produkt i webshoppen, reservere en aftale i din kalender eller andet du ønsker at servicere dine kunder med. Uanset hvad henvendelsen drejer sig om, så kan de registrere deres henvendelse og udfylde en formular, så du efterfølgende kan kontakte dem.
Ønsker du en mere avanceret løsning, kan vi registrere henvendelserne direkte i et CRM-system (Customer Relationship Management System), kan kontakten automatisk registreres til opfølgning i din kalender (f.eks. Outlook). Så får du altid fulgt op på alle henvendelser og dit serviceniveau højnes, og du får mere tilfredse kunder ud af det.
Kontakt os og læs mere på: http://www.cloudcustomercare.net
CVR-nummer:26766494Virksomhed startet:aug 04, 2008
Antal ansatte:1 - 5