Sammendrag
Jeg er certificeret med MCP, MCSE og MCTS. Igennem flere år i IT-branchen både i det offentlige og den private sektor, har jeg fået en solid ballast inden for brugersupport, installation, konfiguration og fejlsøgning på generelt computer hardware og software. Jeg fungerer godt i teams, men arbejder også selvstændigt. Med mine erfaringer gennem mit tidligere arbejde er jeg overbevist om, at kunne løse opgaver ansvarsbevidst og til fulde leve op til krav og forventninger. Jeg er fleksibel og trives med at tilegne mig ny viden inden for IT-områder.
________________________________________
Kategori(er)
- IT - TCP/IP
- IT - Routers
- IT - IT Support
- Design & Multimedia - Webdesign
- IT - Operativsystem - Windows
- IT - Operativsystem - OS X
Kompetencer
• Microsoft Windows 10 & Mac OS 10.14.3
• Microsoft Office 365, Servicenow, Topdesk
• Windows server 2012 - 2019
• Exchange server
• Cisco IOS (Switch, Router, ASA)
• Active Directory, DNS, WINS, DHCP
• Microsoft Terminal Services.
• Lokal- og netværksprintere / multifunktionsprintere.
• Trådløst og kablet netværk
• PC / bærbare hardware
Tidligere og nuværende ansættelser
2021 Ansat som IT-specialist med tidsbegrænsede kontrakt for Region MidtJylland
•Onsite support med opgaver på at sikre, at it-systemer og netværk kører problemfrit for klinikerne i nye vaccinationssatelitter centre og i de eksisterende testcentre
2019 – 2020 Ansat som IT-supporter med tidsbegrænsede kontrakt for
KVR-vikar og rekruttering (3 måneder)
International Business College (6 måneder)
All Recruit (4 måneder)
• Supportere kunder på Fyn og trekantområder med daglige IT-problemer
• Klargøre og vedligehold af IT-udstyr
• Håndtering og registrering af indkomne sager gennem Servicedesk og Topdesk
• First-line support til undervisere og studerende gennem face-to-face og via Teams, telefon og mail
2014 – 2019 IT-medarbejder hos International Business College samt HF og VUC i Fredericia (2017 – 2019)
IT-medarbejder hos International Business College (Innovationsfabrikken i Kolding) samt indgået i bemanding af den tværgående servicedesk i Fredericia, Åbenrå (2014 – 2016)
• Konfigurering, fejlsøgning af pc’er, printere, netværk fast-/trådløst
• Håndtering og registrering af indkomne sager gennem TopDesk
• Dokumentation og brugeradministration. (AD)
• Reetableringer af PC’er via SCCM.
• Opstilling, flytning og nedtagning av og it-udstyr.
• Support på telefon/mobiltelefoner og tablets.
• Office 365, cloud-adgang.
2011-2014 Ansat som IT-support med tidbegrænsede kontakt hos SCR & Academic work & Alliedworldwide med IT-opgaver og projekter hos forskellige kunder:
Betalingsbetingelser
Før start
Certificeringer
MCSE
CCNA
Uddannelse
Odense Teknikum
Referencer/Portfolio (Links til løste opgaver/Portfolio)
User Stats
-
Har været Amino Freelancer siden:
06-07-2011
Set kontakinfo i alt:
1
-
Bud på opgaver afgivet:
0
Bud på opgaver vundet:
0