på Amino

Mine kunder kræver quotes/overslag og PO number på alle faktura.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 34
Fra København
Tilmeldt 29. mar 13
Indlæg ialt: 8
Graficate
Skrevet Skrev: 28-05-2013 kl. 09:20

Hej,

Jeg synes at Dinero er en glimrende tiltag og vil med glæde gøre brug af det når de sidste små justeringer kommer på plads.

1. Først og fremmest vil det være rart at kunne sende faktura på engelsk. Dét ved jeg kommer ifølge jeres FAQ

2. Jeg har pt 12 kunder i samme firma som jeg hver gang skal sende en "quote" aka overslag på arbejdet. Dén funktionalitet så jeg gerne komme via Dinero da det er afgørende for min virksomhed. 

3. Jeg ville blive glad hvis der kom et frit felt til helt specifikke kommentarer. Jeg har et nyt PO nummer for hver faktura jeg skriver til disse 12 kunder. 

Med venlig hilsen

Sebastian

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 302
Fra Odense
Tilmeldt 9. sep 07
Indlæg ialt: 67
Lars Lottrup
Fra BallonMand dk
Skrevet Skrev: 28-05-2013 kl. 09:58

Ved punkt 3, kan du ikke bare skrive PO nummeret efter "Faktura"? Det gør at du selv kan se nummeret i oversigten, og ved hvad for faktura det drejer sig om.

Mvh

Lars

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 34
Fra København
Tilmeldt 29. mar 13
Indlæg ialt: 8
Graficate
Skrevet Skrev: 28-05-2013 kl. 10:11

Jo, men nogle gange skal der måske står en decideret kommentar til opgaven, og der ville være rart at kunne adskille det fra "faktura". 

tak for svaret

hilsen

Sebastian

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 30-05-2013 kl. 09:33

Hej Sebastian,

Mesterton:
1. Først og fremmest vil det være rart at kunne sende faktura på engelsk. Dét ved jeg kommer ifølge jeres FAQ

Korrekt, det kommer meget snart.

Mesterton:
2. Jeg har pt 12 kunder i samme firma som jeg hver gang skal sende en "quote" aka overslag på arbejdet. Dén funktionalitet så jeg gerne komme via Dinero da det er afgørende for min virksomhed. 

Mesterton:
3. Jeg ville blive glad hvis der kom et frit felt til helt specifikke kommentarer. Jeg har et nyt PO nummer for hver faktura jeg skriver til disse 12 kunder

Hvad er forskellen på punkt 2 og 3? Jeg kan godt følge dig i at have en mulighed for at indtaste en kommentar til fakturaen, men er punkt 2 noget andet?

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 34
Fra København
Tilmeldt 29. mar 13
Indlæg ialt: 8
Graficate
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 09:52

Hmm ja jeg har ikke formuleret mig særligt klart. 

Det frie felt til kommentarer ville bare være dejligt når der skulle tilføjes noget som hverken er PO eller andet statisk info. Måske bare for at kunne sige tak for godt samarbejde eller lignende. Bare en "nice to have" funktion

Jeg vil nu gerne have svar på om I overvejer om man skal kunne lave et overslag til sin kunde, som altså ikke er en faktura hvor du bare har skrevet overslag i tekstlinien. Mine kunder ønsker at jeg skriver hvilket overslag der refereres til i min faktura, så for at kunne holde styr på det, så er jeg afhængig af at der er et seperat nummersystem for overslag. Alternativt kunne jeg have det i andet dokument på min computer, og så bare ændret overslaget til faktura i Dinero, når dette var godkendt. Men det ville da være rart hvis det hele var integreret i Dinero :-)

hilsen

Sebastian

  • Amino Karma for indlæg: 8
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 11:37

Hej Sebastian,

Tak for afklaringen.

Mht. til udvikling af et overslag, så går jeg ud fra at det er en slags ordrebekræftelse? Der er flere andre (især håndværkere), som har efterspurgt den mulighed.

Det er ikke noget vi har på tegnebrættet lige nu, men jeg synes bestemt at det er en oplagt mulighed for sigt.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 34
Fra København
Tilmeldt 29. mar 13
Indlæg ialt: 8
Graficate
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 13:21

Ja eller man kan kalde det et tilbud. i min verden hedder det Quote eller Statement, men princippet er det samme. 

Tak for svaret. Jeg vil prøve at tænke over om jeg kan komme på en fornuftig arbejdsgang uden denne funktion og stadig bruge Dinero

hilsen

Sebastian

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.447
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. jan 07
Indlæg ialt: 577
flag

Jeg har også brug for at kunne sende et tilbud/overslag, som man løbende kan rette i, til alt er på plads.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed