på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 7 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 5 6 7 8 9 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 210.024
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.449
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 17-04-2013 kl. 17:39

Sofie, vil du ikke få problemer hvis ikke du på sigt kan lagerføre og udskrive lister over hvad du har i hver design - farve OG størrelse. Jeg ved fra lidt større shops, at noget af det som kikser er, at man mangler lige str 33/30 i jeans i blå, og at det tab som ex detailhandlen har, grundet manglende lagerstyring helt ned i str niveau, koster detailhandlen mere end butikstyveri faktisk

Jeg ved fra min egen tidligere beskæftigelse, at også grossister og producenter har meget fokus på netop alle tre ting - design - farve og str. Så meget, at en del bruger RFID på det, så de med at køre en scanner gennem lageret, kan se hvad der er på hylderne. Nå det var jo et sidespring - jeg siger det blot fordi, faktura og senere lagerprogram sammenhæng burde give mening til at styre på alle kriterierne, eller i alle fald ha muligheden. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 170
Fra København
Tilmeldt 9. apr 11
Indlæg ialt: 30
Sofie Vestergaard
Fra Influence by vision
Skrevet Skrev: 18-04-2013 kl. 01:49
Cookie:

Sofie, vil du ikke få problemer hvis ikke du på sigt kan lagerføre og udskrive lister over hvad du har i hver design - farve OG størrelse. Jeg ved fra lidt større shops, at noget af det som kikser er, at man mangler lige str 33/30 i jeans i blå, og at det tab som ex detailhandlen har, grundet manglende lagerstyring helt ned i str niveau, koster detailhandlen mere end butikstyveri faktisk


Jeg ved fra min egen tidligere beskæftigelse, at også grossister og producenter har meget fokus på netop alle tre ting - design - farve og str. Så meget, at en del bruger RFID på det, så de med at køre en scanner gennem lageret, kan se hvad der er på hylderne. Nå det var jo et sidespring - jeg siger det blot fordi, faktura og senere lagerprogram sammenhæng burde give mening til at styre på alle kriterierne, eller i alle fald ha muligheden. 


vh



Hej John. Jo, det har du egentlig ret i. Jeg skal faktisk også kunne lave proforma fakturaer. Jeg tror jeg vil for meget, men vil bruge det som en start, hvilket jo selvfølgelig også var Aminos mål, at ramme start up's... indtil det bliver for uoverskueligt at tælle sammen. Kan rigtig godt lide det med at man kan se om kunden har fået fakturaen og printet den.

Du har ret i at det er vigtigt at have styr på sit lager. Scannere er helt sikkert på ønskelisten på et senere stadie. Gad vide om man kan lave stregkoder til tøjet nu selvom scanner og systemer først kommer senere? På mit gamle arbejde var der ikke stregkoder på det, der lå tilbage fra de tidlige sæsoner og dermed umuligt at køre med i et system. Det må jeg finde ud af!

Tak for dine tanker :-)

Glemte helt at rose Amino for hvor nemt det er at oprette produkter og fedt at systemet automatisk foreslår gemte produkter imens man skriver.

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 18-04-2013 kl. 10:01

Hej Sofie,

Sofie Vestergaard:
Tusind tak for dine svar! Super fedt I tager jer tid til at svare alle og så grundigt! Det er top professionelt :-)

Det er os som takker for den fantastiske feedback vi har fået herinde. Smile

Sofie Vestergaard:

Hvis man kan skrive en note ville man kun skulle oprette 4 produkter (hvis man har 4 farver) og i noterne de forskellige størrelsesvariationer, som kan genbruges til alle styles. 

Andre kan måske bruge noten til en beskrivelse af produktet eller kvalitet eller et eller andet smart. Det kunne evt. også være et firma, der sælger keramik der har 17 farver som går igen for alle deres produkter en sæson, som kunne undgå at skrive dem 17 gange for hvert nyt produkt.

I skal jo kun gøre det hvis det er noget flere af jeres kunder kunne få gavn af, men det ville spare meget tid for mig.

Jeg forstår hvad du mener, men er som du er inde på er vi bange for at lave noget, som kun 10% vil bruge, det vil virke forstyrrende for de 90% som ikke bruger det. Vi forstår dog din problematik og vi tager det op til overvejelse. Som John også er inde på, så vil jeg tro at du ville have mest gavn ud af, hvis vi lavede et lagermodul. Det er dog ikke noget som ligger i pipelinen.

Sofie Vestergaard:
Super fedt! Glæder mig til at se det nye maildesign til at blive Amino Dinero bruger :-) God aften!

Vi satser på, og regner med, at kunne uploade en ny tilrettet version af hele programmet i aften. Vi vender stærkt tilbage når det er gjort!

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 61
Fra København K
Tilmeldt 28. dec 12
Indlæg ialt: 16
hørbye
Fra hoerbye grafisk design
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 12:09

Tak for invitationen. Blev tilmeldt igår, nok lidt senere end mange af jer andre. Men jeg kan ikke logge ind. Skal jeg bruge min Amino log-in?

Gode råd tages imod med kyshånd ;0)

Bedste hilsner

Vicky

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 12:21

hørbye:

Tak for invitationen. Blev tilmeldt igår, nok lidt senere end mange af jer andre. Men jeg kan ikke logge ind. Skal jeg bruge min Amino log-in?

Gode råd tages imod med kyshånd ;0)

Bedste hilsner

Vicky

Hej Vicky,

Selv tak. :)

Du skal også oprette dig i selve programmet:

https://app.dinero.dk/signup

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 61
Fra København K
Tilmeldt 28. dec 12
Indlæg ialt: 16
hørbye
Fra hoerbye grafisk design
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 12:33

Takker David fra "en der er gået på weekend" ;0)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 135
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. jul 07
Indlæg ialt: 33
Dinomik
Fra D.S.Retail
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 12:59

Jeg kan godt logge ind. Men når jeg kommer ind kan jeg "kun" trykke på "opret nyt firma" Men herefter sker der ikke noget.

Gør jeg noget forkert, eller er der bare tryk på lige nu?

Dino

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 13:31

Dinomik:

Jeg kan godt logge ind. Men når jeg kommer ind kan jeg "kun" trykke på "opret nyt firma" Men herefter sker der ikke noget.

Gør jeg noget forkert, eller er der bare tryk på lige nu?

Dino

Hej Dino,

Du skal starte med at oprette dit firma. Det gør du ved at skrive dit firmanavn i det store felt under "Opret nyt firma". Når du begynder at skrive navnet på dit firma skulle det gerne dukke op på en liste lige under feltet. Vi har dog lidt problemer med Internet Explore og Firefox. Vi regner med at have løst problemet lige om lidt. Indtil da kan du bruge linket under feltet "Klik her for at oprette virksomheden manuelt".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 173
Fra Give
Tilmeldt 3. sep 09
Indlæg ialt: 45
Benjamin Ravn
Fra Webtimisten
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 14:36

Jeg tænkte også, at der manglede en lille beskrivelse om, at man skulle indtaste firmanavn eller cvr-nr.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 15:46

Benjamin Ravn:
Jeg tænkte også, at der manglede en lille beskrivelse om, at man skulle indtaste firmanavn eller cvr-nr.

Godt spottet, det er hermed rettet. Og det var firmanavn... :)

Tak

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 7 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 5 6 7 8 9 Næste > ... Sidste »

RSS-feed