på Amino

'Gode råd' søges vdr. start af rengørings-Firma..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 17
Tilmeldt 15. jul 09
Indlæg ialt: 4
Ren-Service
Skrevet Skrev: 27-07-2009 kl. 16:19

Halløjsa Alle i klogere iværksættere,

Jeg har snart arbejdet en del år med rengøring, og er nået til det punkt hvor jeg overvejer at starte mit eget rengørings firma.

Jeg ved at det kræver en del overvejelser, og forksellige måder at at drive sådan et virksomhed på.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre nogen af jeres gode råd / erfaringer eller de overvejelser i selv havde da i skulle starte.

Idea Hvis i ellers har noget om "rengøring" som i vil dele med mig er i meget velkomne Smile

Mvh.
Ren-Service

Amino-karma 74
Tilmeldt 14. maj 09
Indlæg ialt: 22
Star Service
Skrevet Skrev: 21-08-2009 kl. 14:01

Det med at overveje er rigtig nok.... og især i disse tider. Tænk det godt igennem, før du hopper ud i det, for markedet er ikke for god lige nu. Men tager du chancen og kommer det til at køre, vil en ny finanskrise ikke kunne ramme dig. Men er du uheldig vil du havet brugt en masse tid og kræfter på noget der kunne få din økonomi til at se endnu dårliger ud....

her er nogen af de spørgsmål der gerne skulle flyve forbi, når du tænker på at åbne et virksomhed

 hvad hedder dit firma? har du det rigtig udstyr? har du penge nok til at overleve de første 6 måneder? hvordan vil du kontakte dine kunder? hvad kan du tilbyde som andre ikke kan? har du nogen du kan samabejde med? skal man have en hjemmeside? hvad med visit-kort? kan man klare stresset på grund af mangel på kunder? evt. hvis man har for meget om ørene???

 

du er altid velkommen til at ringe hvis du har brug for mere hjælp...

 

Star Service I/S

2700 Brønshøj

tlf: (+45) 60 88 44 88

Amino-karma 386
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. dec 08
Indlæg ialt: 78
Louise Grønhøj
Skrevet Skrev: 28-07-2010 kl. 14:42

Hej Ren-Service

Det kræver naturligvis en del overvejelser at springe ud som selvstændig, men jeg fornemmer at du har både lysten og modet til det. Personligt mener jeg, at det er lysten som driver værket. Så det som jeg synes er den aller aller vigtigste overvejelse er, om det her virkelig er noget du gerne vil. Hvis du brænder for at have dit eget firma, dine egne kunder, dit eget regnskab, masser af udfordringer og er klar til at arbejde hårdt for pengene den første tid, så synes jeg du skal følge dit hjerte og springe ud i det.

Hvis jeg på nogen måde kan være dig behjælpelig må du endelig sige til. Jeg kan tilbyde dig gratis vejledning i forhold til rengøringsmidler, rengøringsmetoder, problemløsning til svære rengøringsopgaver, hygiejnestandarder, sikkerhedsdatablade, faremærkninger og meget meget mere.

Jeg ønsker dig pøj pøj med dit projekt :o)

 

Mange hilsner

Louise

www.basicclean.dk

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed