på Amino

Spændende iværksætter søges!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 47.515
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0
Slettet Bruger
Skrevet Skrev: 01-05-2009 kl. 09:35

Hej med Jer

Jeg har idag et velfungerende regnskabskontor i Varde-Esbjerg-Oksbøl-egnen. Ved siden af det kunne jeg godt tænke mig at søsætte et af de projekter, som jeg har hjemme i skuffen. Jeg er så langt, at jeg er igang med at tilføje det på min nye hjemmeside, som forhåbentlig snart er klar.

Jeg vil gerne dele dette projekt med den/de rette, da jeg ikke selv har tiden til det. Kan bare se et stort potentiale i det, hvilket jeg også har hørt fra andre, som jeg har beskrevet det for.

Hvem søger jeg så. Vedkommende skal bo i min del af landet. Jeg har haft kontakt med interesserede, men de har boet for langt væk. Jeg er selv regnskabskyndig, så den del er der styr på. Jeg mangler en, der kan lave en spændende hjemmeside med underlæggende programmering. Jeg tror ikke, at det er vildt vanskeligt men det skal jo til. Desuden skal jeg bruge en, som er vildt god til at sælge på telefonen og som kan kickstarte projektet ved at fatte telefonen og skabe kontakter.

Er du interesseret? Håber snart at høre fra Jer til en uforpligtende snak om projektet.

Du kan fange mig på 61 28 83 84 eller fokus@mail.tele.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed