på Amino

Hvem er vi?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 28-12-2008 kl. 18:22

Hej gruppemedlemmer,

Jeg syntes at det kunne være sjovt at høre lidt om jeres baggrunde, hvad i laver og hvad i forventer at få ud af gruppen.

Jeg glæder mig til at læse jeres indlæg.

Mvh

Lars H.

 

  • Amino Karma for indlæg: 8
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 28-12-2008 kl. 18:23

Hej til alle i gruppen,

Som jeg skrev i forrige indlæg så syntes jeg at det kunne være sjovt hvis vi fortæller lidt om hvem vi er og hvorfor.

Jeg hedder Lars Hyldegård, er 31 år og bosat på Give-egnen.

Jeg driver firmaet Energi-Grossisten på godt og vel fuld tid.

Energi-Grossisten rådgiver, sælger og installerer kvalitetsvarmepumper fra Panasonic.

Jeg har en uddannelsesmæssig baggrund som automatikmekaniker og har gennem en længere årrække arbejdet i både ind- og udland indenfor vindmølleindustrien.

Jeg arbejder desuden med at starte LH Automatikservice op som skal tilbyde komplet automatikservice indenfor industrien, landbruget og andre relevante steder.

Jeg vil meget gerne deltage aktivt i at få gruppen gjort aktiv og forventer at kunne få en del gode kontakter indenfor forskellige brancher.

Hvis der allerede nu er nogle af jer som kunne være interesseret i at mødes til en uforpligtende snak så er jeg parat til at arrangere noget.

Jeg glæder mig til at høre lidt om jer andre.

Mvh

Lars H.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 13.098
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Indlæg ialt: 2.831
Jan Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet Skrev: 30-12-2008 kl. 02:18

Hej Alle

Jeg hedder Jan Deleuran (46år)

Jeg er oprindelig typograf, sidenhen grafiker og nu programmør.

Nu er mine interesser omkring internettet, og jeg er uddannet til datamatiker på IT-Akademiet i Skive.
Jeg programmerer hovedsagligt til brug på internettet, og har altid et mylder af idéer stående i kø.

Jeg har arbejdet professionelt med IT siden 1999.

Jeg vil gerne deltage i et uforpligtende hilse-på-arrangement, hvis det kan blive i det vestlige til viborg-område.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 292
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. okt 07
Indlæg ialt: 78
SvMadsen
Skrevet Skrev: 14-03-2009 kl. 16:03

Hej kære midt og vestjyder.

Jeg vil da også lige tage opfordringen op og fortælle hvem jeg er.

Jeg hedder Søren Madsen, er 30 år gammel og er født og opvokset i Holstebro. Jeg er bosat i Mejdal. "i udkanten af Holstebro"

Her Bor jeg med mine skønne piger Mettemarie"kæreste" og Julie"min datter" 

Jeg er uddannet i Butik "hårde hvidevarer". Og er udlært murer.

Jeg har siden opstart 1 september 2005 drevet Madsen´s Murerfirma.

Jeg håber at der kommer en god debat os imellem. Og vi kan bistå hinanden med, besvare spørgsmål vi evt. kunne få.

God medvind til jer alle i disse stormfulde tider.

/Madsen

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 109
Fra Randers
Tilmeldt 17. mar 09
Indlæg ialt: 27
Pernille Bering
Skrevet Skrev: 17-03-2009 kl. 12:34

Jeg hedder Pernille Bering og er selvstændig reklamefotograf (Bering Foto). 

Jeg har base i Randers men har kunder over hele landet. Jeg har været i branchen siden 1989 - så jeg er vel at betegne som en gammel rotte i faget.

Blev selvstændig i 2004 og har på intet tidspunkt fortrudt springet.

 

Mine specialer er mad, mennesker og atmosfære, der dækker over en hel række forskellige former for fotografi.

Jeg løser opgaver for både små og store virksomheder, reklamebureauer og magasiner. Kig ind på www.bering-foto.dk

 

Som et supplement til foto udvikler jeg skræddersyede fotokurser for virksomheder, der selv tager billeder til deres produktkataloger. Kurserne tager udgangspunkt i det udstyr virksomheden har til rådighed og bliver afholdt i firmaet.

Amino-karma 115
Fra Herning
Tilmeldt 9. apr 09
Indlæg ialt: 28
Lars Guldborg
Skrevet Skrev: 09-04-2009 kl. 23:44

Hej i gruppen

Jeg hedder Lars Guldborg og er nyligt startet med ISO-TEST, hvor vi udfører termografi, trykprøvning, test for skimmel og fugt samt energi tab beregninger (Iso-Test) på bygninger.

Derudover ejer jeg LG-udlejning, som udlejer campingvogne og mc-transportere.

Er igang med at skabe interesse omkring El-biler og er medlem i Dansk Elbil Komite.

Jeg er uddannet elektriker og har erfaringer bla. inden for procesautomatik, bygningsinstllationer og vindmøller.

LG

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 11.200
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 2.537
Phillip Dyhr Hobbs
Fra Your Virtual Ninja
Skrevet Skrev: 12-02-2010 kl. 22:22

Jeg hedder Phill

Kommer fra Australien

er 24

Arbejder for Yuri Arcurs Her I Århus.

Er I fuld gang med at start min egen webshop/Impørt Business.

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 236
Fra Viborg
Tilmeldt 5. feb 10
Indlæg ialt: 59
Per Tange
Skrevet Skrev: 18-02-2010 kl. 21:29

Kære gruppemedlemmer.

Jeg hedder Per Tange (45 år), og er registreret revisor i Viborg, hvor jeg er partner i Dansk Revision Viborg. Vi er 4 partnere og har 16 ansatte iøvrigt. Vi har lokaler på Agerlandsvej 16, Viborg.

Vor kunder er bredt geografisk sammensat indenfor næsten alle erhverv og drevet som A/S, ApS mv.

Jeg har været selvstændig revisor siden 1991 og været med i 2 revisionsfirmaer og senest fra 2005 partner i Dansk Revision. Jeg havde i perioden 1989-2000 et afdelingskontor på Mors.

Jeg beskæftiger mig primært med rådgivning af kunder herunder budgetter, køb/salg virksomhed, generationsskifte, omstrukturering, men naturligvis også revision og regnskabsudarbejdelse.

Vi deltager i Dansk Revision Danmark hvor der er tilknyttet 26 andre kontorer og ialt ca. 450 medarbejdere på landsbasis. Vi samarbejder om IT, uddannelse, markedføring mv. (www.danskrevison.dk)

Jeg står altid gerne til rådighed for en uforpligtende drøftelse både pr. telefon, mail  samt med en møde.

 

Per Tange, registreret revisor FRR

Dansk Revison Viborg, Agerlandsvej 16, 8800  Viborg

87255307 pta@danskrevision.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed