på Amino

Velkommen til alle brugere og 1. indlæg...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 47
Fra København
Tilmeldt 9. apr 08
Indlæg ialt: 12
Mette Juhl Laursen
Skrevet Skrev: 02-12-2008 kl. 14:28

Jeg er glad for at se at så mange brugere har meldt sig på.

Jeg er et kreativt menneske på alle måder. Når jeg skriver kreativ så mener jeg at jeg på mange måder nok tænker kreativt og meget visuelt. Det betyder at jeg ikke altid har det store indblik og fornemmelse for forretning, økonomi og markedsføring.

Jeg har arbejdet som Grafiker i en stor virksomhed i 10 år. Det var nemt for der var jeg den udførende del som bare kunne være kreativ - og der var account managere, projektledere og udviklere som styrede alt det udenom.

Jeg er så nu en kreativ selvstændig :) Alså jeg er ret stærk til alle de kreative ting - herunder også kreativ bogføring ( min revisor griner ihvertfald af de mange boner, noter og små sedler i mine bilagsmapper) MEN jeg halter en del efter i markedsføring, regnskab og administrativt.

 

MIT første oplæg til diskution i denne gruppe er derfor :

Hvordan løser man som selvstændig kreativ bedst muligt alle disse opgaver når man helst vil bruge tiden på det man er god til og brænder for ?

Er det ved at betale sig fra alle disse ydelser og sætte prisen op på sine produkter ? Er det ved at tage på kursus ? Er det ved at dele disse ydelser ved feks. at lave grafik for sin revisor og derimod få lavet sit regn skab ? Er det at suge til sig i netværk som dette og hjælpe hinanden ?

Jeg håber at nogle af jer har nogle gode ideer eller store erfaringer :)

Så føl jer frie til at komme med indlæg og præsenter jer gerne her i gruppen :)

De bedste hilsner og god julemåned

Mette

Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 14-12-2008 kl. 17:37

Kære Mette,

Det er ikke manglende interesse at jeg ikke har skrevet noget herinde endnu. Men har personligt valgt at gemme det til efter jul... måske enda indtil januar.

Så indtil da
Varme julehilsner til dig og dine kære
Pia

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed