på Amino

facebook auktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 15-04-2009 kl. 23:15

Kære alle,

Lind Toldborg har nedlagt deres auktionsside på facebook ... men jeg har oprettet en ny.

Her vil ikke være nogen faste auktioner men derimod være auktioner når en butik har noget ekstraordinært at tilbyde gruppens medlemmer.

Jeg forestiller mig at når man opretter en auktion så bliver man også gjort til administrator.

Administrator må så herefter sende op til 3 mails til gruppens medlemmer:

1. for at gøre opmærksom på auktionen

2. for at gøre opmærksom på evt. deadline og den aktueller auktion samt andre gode tilbud der følger med denne begivenhed

3. for at fortælle hvem der vandt auktionen og om andre gode tilbud efterfølgende

Overholdes disse regler ikke vil det øjeblikkelig medføre at administratore rettighederne fratages!!!

Skulle du være interesseret i at oprette auktioner på "Facebook auktion" så tilmeld dig som fan og skriv evt. her i tråden

Varme sommerhilsner til alle
Pia Krondal

PS. Jeg har forsøgt at kontakte den nedlagte gruppe for at gøre opmærksom på at jeg oprettede denne men det kunne desvære ikke lade sig gøre

Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 15-04-2009 kl. 23:17
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 16-04-2009 kl. 10:42

Så er vi to i gruppen ;-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 16-04-2009 kl. 11:54

Krondal:

Hej Krondal

Har du haft gode resultater med dine auktioner?

For Andando´s vedkommende virkede det fint de første par gange, men så døde det hen!

Dit link er vist bedre sådan her:
http://www.facebook.com/group.php?gid=83740677462

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 16-04-2009 kl. 12:13

Lise Bjerre:

Så er vi to i gruppen ;-)

 

He he ... mange bække små Wink velkommen til Big Smile

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 16-04-2009 kl. 12:23

Jeg nåede slet ikke at sætte noget til salg i den gruppe... for jeg glemte alt om gruppen Tongue Tied der var intet der mindede mig om at den var der... sorry!

Det er en af de ting jeg håber på vil blive anderledes i den nye gruppe.

Dem der tilmelder sig gruppen skal ikke selv holde sig orienteret om hvor vidt der er en auktion eller ej... det skal gøres for dem. QXL udsender også mail om nye auktioner.

Hver enkelt der udbyder en auktion, står selv for at sende besked til gruppens medlemmer. Jeg forestiller mig at i stedet for at jeg sidder som en droning på magten og det kun er mig der har adgang til medlemmerne. Så hvis du ønsker at udbyde auktioner til gruppen, bliver du også gjort til administrator. Man må så som et absolut max. ikke udsende mere end 3 beskeder for hver auktion - ellers er det spam og så risikerer vi at folk melder sig ud igen. Jeg forestiller mig også at det ikke er hver dag der er auktion men måske en enkelt om ugen eller på 2 uger...

Jeg vil meget gerne høre mere om de erfaringer du og andre har gjort sig med den lukkede auktions gruppe... og jeg håber at i også vil bakke op om denne - det kan jo være en fælles reklamesøjle for os hvor vi deles om opgaver og fordele!

Varme sommerhilsner til dig og dine kære
Pia Krondal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed