på Amino

FB som markedsføringskanal!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 06-03-2009 kl. 10:37


Hvad bruger du din firma profil på Facebook til?

Jeg har valgt at FB fremover skal være kanal for Andando, hvad angår nyheder og tilbud.
Håbet er også at kunne udvikle en interaktiv side, hvor "fans" anmelder, debatterer, deler
billeder mm. Det virker ikke til at være nemt, men arbejdet fortsætter :-)

Som ren markedsføringskanal, havde jeg en forestilling om at FB var genialt, men iflg. 
denne artikel af Anders Colding-Jørgensen, er det skudt helt ved siden af!

Hvad er dine tanker eller planer for din firma profil på FB?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 06-03-2009 kl. 10:49

Personligt må jeg indrømme at jeg er lidt tvivlende på min udnyttelseaf FB. Jeg tror det er rigtig godt hvis man sigter direkte mod private, men jeg er ikke sikker på det er verdens bedste ide når vi taler erhverv.

Selv er min gruppe af kunder blandet, med størst vægt på virksomheder. Derfor ligger jeg heller ikke min facebook profil op på sikkerhedsekspertens forside eller ellers informere om det.
Når jeg har erhvervskunder er det gerne i forbindelse med fx nybyggeri hvor ingeniøren eller lederen finder mig.....i min verden holder FB ikke i den forbindelse.

Derfor er jeg stadig meget itvivl om hvordan jeg ønsker at bruge den

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 06-03-2009 kl. 11:03

Jeg er enig med dig Kenneth.

Der er stor forskel på om man henvender sig til erhverv eller private. Andando sælger 90% til private, derfor betragter jeg FB som meget relevant for mig og bruger meget tid (konen siger for meget!) på FB ... det gælder både for min firmaprofil, men så sandelig også på den private, hvor gamle skolekammerater fra 30-35 år siden, er dukket op. Der bliver talt meget "gamle dage" i øjeblikket :-)

Du skal vel netop bruge din side som en slags "ekspert" side og ikke som en "køb i min shop og få 10% rabat" !!!

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 786
Fra Kolding
Tilmeldt 10. feb 08
Indlæg ialt: 97
Charlotte
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 10:07

For mig er det et ekstra "visitkort" og en mulighed for at nå ud til endnu flere potentielle kunder. Jeg laver indimellem auktioner, hvor mine malerier kan erhverves til en god pris - trækker hver måned lod om enten et maleri eller et gavekort til brug i mit webgalleri.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed