csmaler: hej jonas det har jeg prøve men det virker ikke. den vil ikke gemmes det mvh christian
hej jonas det har jeg prøve men det virker ikke. den vil ikke gemmes det
mvh
christian
Du har helt ret... Vi er på sagen!
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Ved ikke om det er det rette sted at spørge, er det muligt at oprette et tilbud i den nuværende version ?
VenligstDennis Gram - Freelance Webdesigner
Hej Dennis,
Nej, det er ikke. Det kommer på sigt, men det bliver nok først til i løbet af efteråret.
David Andersen - Dinero: Jacob V. Ossipoff :Rigtig lækkert med rykker delen. Men jeg mangler et felt hvor jeg kan tilføje Kompentationsgebyret jf renteloven til mine erhvervskunder. Kommer det? Hej Jacob, Tak for det. Vi vil lige undersøge nærmere omkring kompensationsgebyret, og hvis det giver mening for flertallet af vores brugere, så kommer det med. Tak for tippet. :)
Jacob V. Ossipoff :Rigtig lækkert med rykker delen. Men jeg mangler et felt hvor jeg kan tilføje Kompentationsgebyret jf renteloven til mine erhvervskunder. Kommer det?
Hej Jacob,
Tak for det.
Vi vil lige undersøge nærmere omkring kompensationsgebyret, og hvis det giver mening for flertallet af vores brugere, så kommer det med.
Tak for tippet. :)
Man kan ikke komme uden om at det er et felt som skal være der når man handler B2B.