på Amino

Sende kvittering for betalt faktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 58
Fra København K
Tilmeldt 2. sep 11
Indlæg ialt: 13
Jakob Bøge
Fra Jakob bøge
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:09

Hey.

Mange af min kunder betaler med betalingskort, når de køber varer/ydelser. Og jeg vil gerne give dem en kvittering. Når jeg har oprettet en faktura - og registreret den som betalt - vil jeg gerne kunne sende fakturaen til dem - men med et "Betalt-stempel" på eller noget lignende. Er det muligt eller kan det blive muligt en dag?

Mvh Jakob

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:27

Jakob Bøge:

Hey.

Mange af min kunder betaler med betalingskort, når de køber varer/ydelser. Og jeg vil gerne give dem en kvittering. Når jeg har oprettet en faktura - og registreret den som betalt - vil jeg gerne kunne sende fakturaen til dem - men med et "Betalt-stempel" på eller noget lignende. Er det muligt eller kan det blive muligt en dag?

Mvh Jakob

Hej Jakob.

Tak for din mail.

Det er ikke muligt at lave en kvittering i Dinero.

Vil gerne lægge det som et ønske, men det er desværre ikke mig som tager beslutningen.

Vi har udviklet Dinero til at passe på 90% af de små virksomheder.

Vi har lavet en større undersøgelse hvor vores brugere og ikke brugere svarede på hvad de ønskede af funktioner. Det er stort set den liste vi arbejder ud fra pt. Og her var der ikke et ønske om kvitteringer.

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 58
Fra København K
Tilmeldt 2. sep 11
Indlæg ialt: 13
Jakob Bøge
Fra Jakob bøge
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:33

Hej Rasmus.

Tak for dit svar - det er jo helt fair Smile.

Min tanke var bare, at når nu jeg ser den betalte faktura på skærmen, så er der sådan en fin grøn ting, hvor der står "betalt" oppe i venstre hjørne af fakturaen - og så kunne man måske sende en ny "faktura" med den samme grønne stribe på...

Mvh Jakob

Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:40

Jakob Bøge:

Hej Rasmus.

Tak for dit svar - det er jo helt fair Smile.

Min tanke var bare, at når nu jeg ser den betalte faktura på skærmen, så er der sådan en fin grøn ting, hvor der står "betalt" oppe i venstre hjørne af fakturaen - og så kunne man måske sende en ny "faktura" med den samme grønne stribe på...

Mvh Jakob

Hej Jakob.

God ide.

Jeg ligger dit forslag på ønskelisten :)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed