på Amino

Her er jeg....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 14-02-2010 kl. 18:51

Hej med jer

Kan altsaa ikke se at jeg har praesenteret mig selv, saa her er jeg.

Jeg er uddannet indretningsarkitekt i London og arbejder i dag med indretning af private hjem og virskomheder. Jeg holder foredrag om indretning, og nyder det fuldt ud. www.neovibra.dk

Er ogsaa moebelopliver, jeg saetter gamle moebler i stand, ved bl.a. at beklaede dem med brugte stoffer. De er meget farverige og sjove. www.lacarriere.dk

Derudover har jeg min blog www.gittelacarriere.blogspot.com hvor jeg skriver om indretning....naturligvis.

Ja her er lidt stille, hvad skal vi goere ved det....

Hilsner

Gitte 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 35
Tilmeldt 1. okt 12
Indlæg ialt: 15
Tina
Fra Magasinet-Hebe
Skrevet Skrev: 28-11-2012 kl. 12:13

Hej Gitte og i Andre Big Smile

Jeg er også ny her på amino og er lige ved at finde ud af hvordan det hele fungerer : ) Jeg hedder Tina og har i fire år drevet webshop www.butik-hebe.dk med brugskunst og andre lækre indretningsting.

I år har jeg opstartet et helt nyt projekt - Et nyt E-magasin "Hebe" ( www.magasinet-hebe.dk ), hvor vi skriver om have, boligindretning, livsstil, trends, mode, kreative ting og meget mere. Og vil være super glad for respons :)

Vi har kun udgivet to numre indtil nu, og der har allerede på ganske kort tid været stor tilmelding til abonnementer. Det er også et gratis magasin og jeg håber jo en dag at kunne leve af reklame indtægten, når det er blevet stort nok.

Jeg glæder mig til at følge debat og lign her på Amino Skype-BigSmile

Mange hilsner Tina

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed