på Amino

NU KUN 3 MEDLEMMER TILBAGE HER I GRUPPEN

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 23:46

Jeg har idag excluderet ca 10 medlemmer da de har været for inaktive.

Her gælder det om at bidrage, ikke kun om at suge til sig.

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 00:07

Fornuftigt, så er dem der kun suger på lappen elimineret Yes

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 01:17

Fantastisk ! Det syntes jeg var en god beslutning.

PS. Tirsdag havde jeg underskud på 133kr. Øv! Imorgen kan jeg ikke trade men Torsdag kommer jeg stærkt igen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 12:26

Er dit underskud fordelt på ca. 20 løb og hvad er dine stakes?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 12:35

Jeg kørte med stakes på 100/150/200 alt efter hvor meget jeg troede på det. Jeg har tradet på 14 løb igår.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 12:37

Jamen så er det da et "fornuftigt" underskud. Ser ud til at du er god til at lukke af med tab eller gevinst (inden der er in play går jeg ud fra).

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 12:58

Tak. Jeg "plejer" at købe mig ud ca. 2-3min før start. Det er af min overbevisning at gamblerne der har backed på den hest de tror vinder og derfor syntes jeg at markedet bliver ustabilt og svært at forudse. Nogle gange venter jeg dog til 1min før start hvis der ikke har været noget "move" på oddsene endnu. Jeg køber mig som regel tidligt ind ca. 12-13min før start. Før de store gamblere, dvs. at hvis man rammer rigtigt så er der mange ticks at hente, men det er selvfølgeligt også svært at forud sige. Jeg blander racingpost.com og graferne og bedømmer udfra det.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 13:28

Michael Ørtoft:

Tak. Jeg "plejer" at købe mig ud ca. 2-3min før start. Det er af min overbevisning at gamblerne der har backed på den hest de tror vinder og derfor syntes jeg at markedet bliver ustabilt og svært at forudse. Nogle gange venter jeg dog til 1min før start hvis der ikke har været noget "move" på oddsene endnu. Jeg køber mig som regel tidligt ind ca. 12-13min før start. Før de store gamblere, dvs. at hvis man rammer rigtigt så er der mange ticks at hente, men det er selvfølgeligt også svært at forud sige. Jeg blander racingpost.com og graferne og bedømmer udfra det.

Hej

synes det lyder lidt farligt at købe sig ind så tidligt, og tror også grunden til at du kan gøre det uden at blive usikker er at det ikke er større beløb du bruger.

Ang din måde at vurdere oddsmovet på, kan jeg til føje at jeg gør det samme, men lad mig give dig et tip.

På siden olbg.com kan du i fanen foroven finde todays tips eller hvad det nu hedder. på den side får man en ide om hvem gamblerene tror der vil vinde.

Jeg har til tider brugt en metode som jeg selv har udviklet, den går ud på at jeg printer alle rasecards ud fra racingpost, dereftet går jeg ind på attheraces.com og skriver attheraces favorit og timeforms favorit op, derefter går jeg ind på adrian masssey hjemmeside med hesteratings og ser efter hvilken hest der er rated højest i alle løb, når jeg har tjekket alt dette, fremkommer der nogle få løb hver dag, hvor attheraces, timeform, racingpost alle har tippet den samme hest til at vinde, og hvis hesten så har de højeste ratings på adrians masseys hjemmeside, så må man jo spekulere over hvor mange der ønsker at laye sådan en hest.

Når jeg har gjort alt dette, plejer jeg at finde en del vigtige informationer på racinpost, såsom

Tip of the day

Lay Of the day

Qoute of the day

Stat of the day

Banker and blowers

Prisewises selections

Og fra attheraces plejer jeg at hente

HT tips

top 10 Market movers( kan også bruge den på oddschecker.com)

Jeg plejer at starte aftenen før med at printe cards ud, da de er til gængelige kl 20.00 dansk tid, men en del af de andre oplysninge er førstil gængelig dagen efter(kan oplyses hvis det ønskes)

Alt dette tager mig ca 2 timer at få styr på(da jeg har gjort det mange gange), jeg plejer også at have en side med attheraces åben så jeg kan tjekke den funtion de har der hedder formscan på deres racecards.

Man kan hvis det bliver gjort rigtigt, få et lille overblik over hvilken vej oddset måske vil gå hvis man gør dette her, men det er stadig ikke nogen facitliste

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 14:01

realtvc:

Michael Ørtoft:

Tak. Jeg "plejer" at købe mig ud ca. 2-3min før start. Det er af min overbevisning at gamblerne der har backed på den hest de tror vinder og derfor syntes jeg at markedet bliver ustabilt og svært at forudse. Nogle gange venter jeg dog til 1min før start hvis der ikke har været noget "move" på oddsene endnu. Jeg køber mig som regel tidligt ind ca. 12-13min før start. Før de store gamblere, dvs. at hvis man rammer rigtigt så er der mange ticks at hente, men det er selvfølgeligt også svært at forud sige. Jeg blander racingpost.com og graferne og bedømmer udfra det.

 

Hej

synes det lyder lidt farligt at købe sig ind så tidligt, og tror også grunden til at du kan gøre det uden at blive usikker er at det ikke er større beløb du bruger.

Ang din måde at vurdere oddsmovet på, kan jeg til føje at jeg gør det samme, men lad mig give dig et tip.

På siden olbg.com kan du i fanen foroven finde todays tips eller hvad det nu hedder. på den side får man en ide om hvem gamblerene tror der vil vinde.

Jeg har til tider brugt en metode som jeg selv har udviklet, den går ud på at jeg printer alle rasecards ud fra racingpost, dereftet går jeg ind på attheraces.com og skriver attheraces favorit og timeforms favorit op, derefter går jeg ind på adrian masssey hjemmeside med hesteratings og ser efter hvilken hest der er rated højest i alle løb, når jeg har tjekket alt dette, fremkommer der nogle få løb hver dag, hvor attheraces, timeform, racingpost alle har tippet den samme hest til at vinde, og hvis hesten så har de højeste ratings på adrians masseys hjemmeside, så må man jo spekulere over hvor mange der ønsker at laye sådan en hest.

Når jeg har gjort alt dette, plejer jeg at finde en del vigtige informationer på racinpost, såsom

Tip of the day

Lay Of the day

Qoute of the day

Stat of the day

Banker and blowers

Prisewises selections

Og fra attheraces plejer jeg at hente

HT tips

top 10 Market movers( kan også bruge den på oddschecker.com)

Jeg plejer at starte aftenen før med at printe cards ud, da de er til gængelige kl 20.00 dansk tid, men en del af de andre oplysninge er førstil gængelig dagen efter(kan oplyses hvis det ønskes)

Alt dette tager mig ca 2 timer at få styr på(da jeg har gjort det mange gange), jeg plejer også at have en side med attheraces åben så jeg kan tjekke den funtion de har der hedder formscan på deres racecards.

Man kan hvis det bliver gjort rigtigt, få et lille overblik over hvilken vej oddset måske vil gå hvis man gør dette her, men det er stadig ikke nogen facitliste

Det må jeg sku nok sige - det var lidt af et stykke arbejde der lægges i pre-race. Ser da ud til at man skal kvitte sit job for at få tid til den research + tid til trading :o/

Når det så er sagt, ja så er research da vejen frem. Tror dog det ovennævnte ville tage mig mindst 5 timer at udføre.

- og ja oplys endelig hvad info man kan bruge på selve dagen.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 14:27

Jep det tog mig også længe i starten, men nu kan jeg bruge en time aftenen før og en time ved middags tid dagen efter, jeg bruger det dog ikke så titi mere, da jeg som sagt har gang i en ny metode.

Endnu en grund til at jeg ikke bruger det så meget mere er at det er meget få løb pr dag(max5) der lever op til kravende, og stadig så er der nogle udsving.

Skal man bruge det effektivt så skal man efter man har gjort forarbejdet, ind og læse formcardsene godt igennem ibag efter, og læser kommentare på racingpost og attheraces ibag efter, og så tager det pludeselig længere tid at fuldføre.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed