på Amino

Velkommen til gruppen!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 60
Tilmeldt 29. jan 09
Indlæg ialt: 15
SANNE KRISTIANSEN
Skrevet Skrev: 22-07-2009 kl. 19:50

Hej alle nye medemmer.

 

Undskyld at det har taget lidt tid for mig at acceptere, p.g.a ferie har jeg ikke väret aktiv länge.

Men dejligt at se at så mange er kommet til gruppen.

Jeg er da nysgerrig mht. hvem alle er og måske kan vi själpe hinnanden på kryds og tvärs.

Skriv gerne en kort präsentation af jer selv og hvad i laver, Tilföj gerne hvor i befinder jer i Sverige.

 

Jeg befinder mig selv i Malmö, hvor jeg åbnede min förste vrksomhed for 6 år siden. Det var et bageri som jeg i dag er delejer af men kun aktiv på bestyrelse og konsulentplan.

Ud over det har jeg i dag en konsulentvirksomhed. Kort fortalt hjälper jeg nystartede og väkstvirksomheder med successtrategier, med fokus på noget så konkret som etablering, salg, markedsföring og udvikling. De fleste af mine kunder er i livsmiddelbranschen, producent, grossist og retailnivå, kombineret med agenturer på produkter fra Italienske producenter.

Det var kort om mig, håber at höre om jer :)

Ha´en fortsat god sommer.

OBS: undskylder for mit dansk/svenske, jer som har väret her länge kender sikkert til det problem.:)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 10
Fra Taastrup
Tilmeldt 14. nov 06
Indlæg ialt: 3
Tufoil
Skrevet Skrev: 07-08-2009 kl. 13:58

Hej.

Jeg hedder Jesper Larsen, Jeg er Importør af Tufoil i Skandinavien.

Jeg er lige startet op som importør, men har haft firma siden 2007.

Jeg bor i Danmark og har lidt svært ved svensk, allermest hvis jeg snakker med en svensker, må jeg få dem til at slå over i engelsk for at forstå hvad de siger.

Derfor søger jeg dansktalende 'svenskere'. til at finde svenske forhandlere(butikker) og partnere(værksteder) til Tufoil.

Er der nogen der er interesseret i eller har kontakter til folk der er interesseret, så kan jeg kontaktes enten via email: info@tufoil.dk eller her via amino.

 

Venlig Hilsen

Jesper Larsen.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed