på Amino

fodboldklubkøb...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 23-02-2010 kl. 23:53

Købe fodboldklub gruppen her på Amino er i bekneb for medlemmer. Derfor er jeg lidt flabet at brande gruppen her, hvis du skulle være interesseret i at deltage...Gruppen er ved at uddø lidt, har DU nogle ideer til at geoplive den, kender du folk her på Amino, du kan anbefale den til, så gør det endelig, det samme gør jeg...når vi op på 50 medlemmer holder vi et fysisk møde og får lavet et website......såeh, på med vanten......

mvh

Flemming, owner

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 198
Fra Ribe
Tilmeldt 16. dec 10
Indlæg ialt: 50
Henrik Hansen
Fra Scandic Games
Skrevet Skrev: 26-02-2011 kl. 19:51

flemming.dk:

Købe fodboldklub gruppen her på Amino er i bekneb for medlemmer. Derfor er jeg lidt flabet at brande gruppen her, hvis du skulle være interesseret i at deltage...Gruppen er ved at uddø lidt, har DU nogle ideer til at geoplive den, kender du folk her på Amino, du kan anbefale den til, så gør det endelig, det samme gør jeg...når vi op på 50 medlemmer holder vi et fysisk møde og får lavet et website......såeh, på med vanten......

mvh

Flemming, owner

Hej Flemming

Du skriver noget om en fodboldklub, jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om den

for jeg er lidt fodboldtosset, og vil da gerne deltage.

Med venlig hilsen

Henrik Hansen

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 01-03-2011 kl. 14:40
der er en amino gruppe her som hedder købe fodboldklub- den er lidt død måske kan du sætte liv i det?
  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 198
Fra Ribe
Tilmeldt 16. dec 10
Indlæg ialt: 50
Henrik Hansen
Fra Scandic Games
Skrevet Skrev: 01-03-2011 kl. 15:31

Hej Flemming

Jeg kan da prøve at se om jeg kan finde på et eller andet, må jeg spørge

hvad meningen med at starte gruppen var? en debatblog eller bare en gruppe for

fodbold intrasseret?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 01-03-2011 kl. 15:49
Menningen var at købe en klub- 2 divisons fx- dvs samle fx 2000 interesserede de køber hver en andel- fx på 1000 kr. Formålet står også beskrevet i gruppen+ der er en blog i gruppen også om emnet........
  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed