på Amino

Præsentation

Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 279
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. jun 10
Indlæg ialt: 66
Tina Johansen
Fra DAMAVI
Skrevet Skrev: 14-02-2011 kl. 08:53

Hej Amino SJ

Jeg har startet mit eget konsulentfirma i 2008, men er først for alvor på Amino i år, så derfor reagerer jeg først på dette netværk/denne tråd nu.

Mit firma hedder DAMAVI, og jeg rådgiver om arbejdsmiljø, primært det fysisk tekniske, som indeklima, ventilation og støj, men også det generelle som APV, ulykkesforebyggelse og sikkerhedsrunderinger. Jeg har kunder i alle brancher og offentlige som private. Jeg er primært opsøgende i trekantsområdet, men har faktisk kunder i hele landet.

Jeg har just iværksat et nyt koncept, rettet mod kontoransatte. Det kan I se meget mere om på www.pause.nu hvor man kan downloade et program der minder om pauser, og på hjemmesiden kan man få en masse input til arbejdet på kontor.

Vil gerne bakke op om et neværk i den østlige del af SJ gruppen, men lige nu mangler tiden til at være bærende kraft;-)

Med venlig hilsen

Tina Johansen

DAMAVI

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 198
Fra Ribe
Tilmeldt 16. dec 10
Indlæg ialt: 50
Henrik Hansen
Fra Scandic Games
Skrevet Skrev: 26-02-2011 kl. 19:43

Hej Amino SJ

Jeg har startet egen webshop i 2010, men er også først rigtigt kommet på Amino i år.

Min webshop hedder Scandic Games, og her sælger jeg alt inden for spil og tilbehør til diverse

spille-konsoller og gaming gear til pc. Jeg arbejder hjemmefra og har hjemme i den lille men dejlige by

på vestkysten som hedder Ribe.

hvis i vil se min hjemmeside, så kan i bare trykke på min signatur i bunden, den skulle gerne sende jer videre,

til min webshop, hvis det ikke lige virker så er her et link : http://www.scandic-games.com

med venlig hilsen

Henrik Hansen

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed