på Amino

sker der noget på gruppen

Side 2 ud af 7 (61 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 647
Fra Kolding
Tilmeldt 26. mar 10
Indlæg ialt: 151
Kerstin Kollatz Mogensen
Fra kk-text
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 13:07

Jeg er her også :)

Spændende at læse, hvad I andre laver.

Selv er jeg tyskoversætter med tysk som modersmål og en uddannelse inden for kommunikation i bagagen.
Siden 2010 driver jeg virksomheden kk-text med base i Kolding, hvor jeg oversætter først og fremmest marketingmateriale, hjemmesider, webshops mm. og tilbyder tekstforfatning på tysk.  

Mvh.
Kerstin

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 54
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 25. nov 05
Indlæg ialt: 13
Trunte
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 13:11

Herligt med så mange lige pludselig.

Jeg har butik, webshop og cafe.

Jeg tror det kunne blive givtigt at "ofre" en aften på at mødes med andre "småbosser" fra forskellige erhverv til en generel snak om lidt af hvert og jeg vil da gerne lægge lokaler i Christiansfeld til.

Hvis nogen vil mødes, kan jeg da lægge ud med at sige:

En aften i uge 41, bare ikke tirsdag, kl. 19 i Christiansfeld.

Er der noget der vil med?

Trunte

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 4.055
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. dec 09
Indlæg ialt: 989
Jacob Ipsen
Fra FlexPOS Aps
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 13:40

ha ha gammel gruppe der ikke har været så aktiv... 

Jeg er partner og ide mand bag en lille Udviklings virksomhed der laver Kassesystems software til butikker.
jeg er frisk på iden om noget lokalt mini networking, er i forvejen aktiv i den lokal RT klub i egtved.

/Jacob Ipsen

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 199
Fra Give
Tilmeldt 11. sep 09
Indlæg ialt: 55
Ole Brønd
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 15:39

mopep:

fandt lige gruppen - men det indlæg er skrevet for to år siden.

er her nogen som bruger gruppen eller er jeg virkelig den eneste ;(

, det er så længe siden jeg har hørt noget til gruppen, at jeg helt havde glemt den eksisterede. Jeg arbejder som freelance salgs og marketingchef og idemand, har lavet en del hjemmesider, men størstedelen af min tid bruger jeg p.t. på at holde foredrag og kurser.

Jeg er da med på, at så mange som muligt mødes.

Jeg har bopæl i Give, men har de sidste 5 år også opereret en del fra Sønderborgområdet, da jeg har en kæreste her.

www.olebroend.dk

www.healingcodes.dk

www.spirituel-forening.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 108
Fra Haderslev
Tilmeldt 16. jun 10
Indlæg ialt: 28
Alex-BDO
Fra BDO Statsautoriseret r...
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 16:00

Hej

Jeg er sandelig også på.

Jeg hedder Alex Sartor Thomsen og er statsautoriseret revisor ved BDO i Haderslev. Mine kunder er små og mellemstore virksomheder. Mit primære fokus er at hjælpe virksomhedsejere til at udvikle og optimere deres virksomhed. Selvfølgelig laver vi også regnskab, bogføring mv., men det gør alle revisorer jo :-)

Jeg synes det kunne være spændende at mødes på et tidspunkt - jeg er i hvert fald klar!

Alex

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 113
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. jan 11
Indlæg ialt: 30
Morten Peper
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 17:58

Fedt at der er så mange, som stadig er friske i det sønderjyske. Jeg selv har arbejdet i restaurant og byggeri er dog ufaglært. jeg har fået indhentet noget forsømt skolegang / uddannelser, og er i sidste mdr. startet som markedsføringsøkonom. Jeg har enorm stor interesse i iværksætteri, innovation og handel - samt ikke at glemme, markedsføring. Jeg supplerer indkomsten med assistance vagter i et lokalt byggemarked.

Desuden synes jeg, at det lyder som en fantastisk idé med et sammenkomst.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 58
Fra Vejen
Tilmeldt 21. maj 12
Indlæg ialt: 7
Bruno Langholm
Skrevet Skrev: 17-09-2013 kl. 19:50

Hold da op. Der er alligevel lidt liv i gruppen :) Jeg kunne dog ikke finde nogen generel svar kasse, så måtte svare på et indlæg. Sorry. :)

Men for at dele som resten af flokken, så har jeg virksomheden COMWAYS ApS, sammen med en spandfuld andre, hvor vi udvikler egne projekter. 

Vi har en af Danmarks største hjemmesider omkring professionel computerspil (e-sport), der hedder Gaming.dk. Her kører vi med omkring 36 unge, der skriver nyheder og afvikler turneringer for flere end 18.000 unge. Vi afvikler konkurrencer for mere end 400.000 kr. om året, så der er massere af gang i computer verdenen :)

Derudover arbejder vi med video og 3D produktioner, hvor vi blandt andet har lavet noget for SteelSeries og Komplett.dk. I oktober skal film holdet optage en mindre dokumentar, hvor de følger landsholdet i CS:GO, når de skal ned og spille VM i Paris. Super spændende :)

Ellers så udmærker vi os nok mest ved at have en flad virksomhedsstruktur. Alle de hoved-ansatte i virksomheden har frie tøjler og vi går efter at udvikle de ting vi synes er sjovt og har potentiale for vækst. På den måde bliver opgaverne aldrig kedelige. Det er en vildt spændende måde at drive virksomhed på, men det bryder også med mange traditioner. 

Men vores herlige virksomhed består af alt fra uddannede medie journalister (TV2), 3D grafikere, designere, programmører osv. Det er altid sjovt at lave noget på den måde. Tror det eneste vi mangler er nogle med gnist og viljen for APP udvikling hehe. :D

God vind til resten af flokken herinde :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 647
Fra Kolding
Tilmeldt 26. mar 10
Indlæg ialt: 151
Kerstin Kollatz Mogensen
Fra kk-text
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 08:12

Rigtig god idé med en lille sammenkomst - jeg er i hvert fald frisk på et møde i det syd- eller sønderjyske :)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 85
Fra Kolding
Tilmeldt 13. okt 06
Indlæg ialt: 25
krhansen
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 09:51

Jeg vil da også gerne præsentere mig. Jeg er partner i virksomheden App Academy, hvor vi lærer verden at programmere - primært mobil-apps og webløsninger. Vi har en stor palette af kurser og foredrag, som både henvender sig til folk med en solid IT-baggrund, og også til absolutte begyndere i IT-faget.

Et af vores mest populære produkter er kurset Lav Android apps uden programmering, hvor folk, der ikke i forvejen kan programmere, i løbet af to dage lærer at lave professionelle mobile apps.

Kurserne holdes i hele landet, men min egen base er syd for Kolding - i virkeligheden ikke så langt fra Trunte, så jeg bakker helt op om hendes adresse som mødested.

Mange hilsner

Kristian

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 113
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. jan 11
Indlæg ialt: 30
Morten Peper
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 12:50

Jeg kan kunne endnu engang bakke op ideen med at mødes i det Sønderjyske, da jeg har på fornemmelsen, at det bliver en succes.

Som jeg nævnte tidligere, ligger jeg inde med en hav af virksomhedsideer, men har desværre ikke den fulde praktiske og teoretiske "know how" til at komme ordentligt i gang. Nu har jeg den fornemmelsen, at brugerne på denne debat kunne hjælpe mig videre.

Jeg har lavet en forretningsplan, noget mere uddybende end min første PostIt v.1.0. seddel, som jeg havde håbet på, at folk kunne give noget konstruktiv kritik til den.

vh

Morten

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 2 ud af 7 (61 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed