Beskrivelse af opgaven:
Vi skal have lavet en lækker online formular til bestilling af varer (mest IT og telefoner) som skal sendes ud til vores kunders medarbejdere.
Surveyen skal:
- kunne genbruges til andre kundegrupper
- springe videre til næste spørgsmål eller afslutte alt efter svar
- Indeholde basis information og et lille billede af hver vare
- indeholde flere forskellige valg for hver vare
- kunne opsamle svar til en samlet bestillingsliste
Vi skal også instrueres i hvordan vi vedligeholder formularen. Samlet forventet tidsforbrug er 3-4 timer på adressen i Gentofte.
Om vores virksomhed:
Vi er en lille nyere virksomhed indenfor B2B leasing med domicil i Gentofte.
Dine nødvendige færdigheder:
SurveyMonkey specialist eller eventuelt anden surveyprovider, hvis deres motor/program bedre kan opfylde ovenstående krav.
Oprettet:
17-10-2019 - kl. 12.30
Afregningsform:
Fast pris
Anslået budget (ekskl. moms):
500 kr. - 5.000 kr.
Kategori:
Design & Multimedia -
Div. design, multimedia & 3d
Deadline for bud:
18-10-2019